Akaun Anda Hantar Artikel Forums Prosedur Iklan Hubung Kami Top Hits Keluar RSS TKO Versi 12 Facebook TKO Twitter TKO TranungKite Online Melihat Waktu Solat
     Create an account      
  TERKINI..   Ini rupanya Israel buat pada tanah Haifa. :(    Cuti Umrah Kakitangan Kerajaan Bermula 1 Januari 2018    Umno dah nak pupus?    Bini Curang Tukar Suami Dengan Cara Yang Kejam    Cuti Umrah Penjawat Awam Berkuat Kuasa 1 Jan Depan    Skandal Sungai Yu: SPRM Buka Semula Siasatan    Myanmar sahkan penangkapan dua wartawan Reuters    Prestasi iPhone Lama Didapati Boleh Dipertingkatkan Dengan Hanya Menggantikan Bateri    Dr M akan dipanggil berhubung isu Bugis - IGP    Najib tak ada kroni?  
Infomation
Iklan Kiri


UNTUK MAKLUMAT LANJUT BERKENAAN IKLAN - sila emelkan ke [email protected]
Menu Utama
 Asas Laman
    · Home
    · 10 Teratas
    · Advertising
    · Akaun Anda
    · Album
    · Arkib Artikel
    · Beritahu Kawan
    · FAQ
    · Forum
    · iklan
    · Kajian
    · Kotak Sembang
    · Masej Peribadi
    · Muat Turun
    · Newsxxx
    · Pencarian
    · PHPNuke Editor
    · PRK Sg. Limau
    · Statistik
    · Sudut Cetak
    · Sudut Video
    · Topik
    · Tragedi MH17
    · Waktu Solat

 Tambahan
    · GuestBook
    · Mega Links
    · Tempahan Iklan
    · Peta Laman

 Peranan Anda
    · Tambah Download
    · Tambah Links
    · Beritahu Kawan
    · Komen/Cadangan
    · Kaji Selidik
    · Catat GuestBook

 Ahli Berdaftar
    · Hantar Artikel
    · Akaun Anda
    · Mesej Peribadi
    · SMS Percuma

 Khidmat Kami
    · Download
    · Webs Link
    · Waktu Solat
    · Kalendar Aktiviti
    · Papar Shout Box

 Radio & TV
    · TKO.fm
    · TKO.tv
    · WebTV1
    · WebTV2
    · KTV
    · WTV8
    · TVPAS
    · WebRTV

 Bantuan & Info
    · Dasar Kami
    · FAQ
    · Tips Webs
Shout Box

Only registered users can shout. Please login or create an account.
Statistik Pembaca
We received

477203452
page views since
1 September 2012

Jumlah Hits
· Hari Ini

58196

· Semalam

96784


Purata Hits
· Sejam

9,419

· Sehari

217,702

· Sebulan

6,627,826

· Setahun

79,533,909


Server Masa Server
· Masa

16:13:25

· Tarikh

15 Dec 2017

· Zon

+0800

Anonymous Online
Luar Negara | Kiriman Pembaca: Tips Penting Kembara Kota Paris

Luar Negara


"
Kita sudah sedia maklum yang Paris ini merupakan kotaraya yang popular di dunia. Ada orang gelarkan kota ini ‘Kota Cinta’. Kalau ke Perancis, kalau tidak ke Eiffel Tower, Paris, memang tidak sah. Mengalir di Kota Paris ialah Sungai Seine, sungai sepanjang 777 kilometer yang merupakan laluan air komersial yang ternama di kota ini.
 
 
"

(Read More... | 9259 bytes more | 8 comments | Score: 0)
Dilulus terbit oleh AbdullahOthman

Luar Negara | Kiriman Pembaca: Tebing barat terkini! Selepas trump umumkan baitulmuqaddis

Luar Negara


"

‘Kau ada dapat mesej whatsapp tak yang pasal keadaan di tebing barat selepas trump umumkan baitul muqaddis ibu Negara Israel?’. Tanya din pada aku pagi ni. ‘Mesej yang mengatakan keadaan disana amat genting dan ada pemimpin dunia mengarahkan bersiap sedia untuk mempertahankan Bandar itu ker?’. Jawab aku merujuk kepada satu mesej dimedia social berkenaan dengan satu kumpulan tentera dilubnan yang sedia untuk berperang itu… ‘Betul ker?’ Tanya dia lagi…"

(Read More... | 3546 bytes more | comments? | Score: 0)
Dilulus terbit oleh AbdullahOthman

Pendapat | Kiriman Pembaca: Antara hamba Allah dan hamba setan

Pendapat


"

Baru baru ini kata kata yang berbunyi: semua makhlok adalah hamba Allah ini mengetuk pintu hati penulis.

Mengapa tidak? Kerana makhlok terbahagi kepada dua. non muslim (kafir) dan muslim (islam).

Oleh itu, mustahil makhlok yang kafir juga hamba Allah. Macam mana mereka jadi hamba Allah, sedangkan mereka benci dengan Allah Subhanahu Wataala dan Rasulullah shallallahu alaihi wasallam

"

(Read More... | 3478 bytes more | 1 comment | Score: 0)
Dilulus terbit oleh AbdullahOthman

Pendapat | Kiriman Pembaca: Tanda-tanda Kiamat

Pendapat


"Penaklukan Baitulmaqdis... adakah AL QASSAM akan berdiam diri???
Foto Malaysia Military Power.
"

(Read More... | 3659 bytes more | 2 comments | Score: 5)
Dilulus terbit oleh AbdullahOthman

Luar Negara | Kiriman Pembaca: Jerusalem oh Jerusalem

Luar Negara


"

Akhirnya Jerusalem kini menjadi milik Israel. Seperti yang saya jangkakan, kota yang menjadi rebutan ramai terutamanya orang Islam ini memang akan terlepas ke tangan golongan Zionis ini dan mereka akan tetap lakukannya walaupun mendapat kecaman banyak pihak."

(Read More... | 3819 bytes more | comments? | Score: 0)
Dilulus terbit oleh AbdullahOthman

Artikel | Kiriman Pembaca: Seperti si kudung dapat cincin?

Artikel


"

Apa apa yang berlaku terhadap wang negera, termasuk kerugian puluhan billion ringgit pasti berpunca angkara perdana menteri yang pentingkan diri sendiri.

Barangsiapa yang ada sifat pentingkan diri memang tidak layak dilantik jadi perdana menteri sesebuah Negara."

(Read More... | 3572 bytes more | 3 comments | Score: 5)
Dilulus terbit oleh AbdullahOthman

Ulasan/Komentar | Kiriman Pembaca: Menakjubkan! kejayaan DAP bina parti liberal dari PAS....

Ulasan/Komentar


"

Assalamualaikum,,,
Selawat dan Salam ke atas Junjungan,,,

Sejarah telah terukir, lahirnya sebuah parti yang berimejkan Islam tetapi liberal hasil dari usahasama DAP dengan segelintir bekas ahli parti Islam, PAS yang bernama PAN(gan).Tidak dapat dinafikan lagi PAN sudah bergerak terlalu jauh ke depan untuk menjadi sebuah parti liberal dan pemimpinnya yang dulu begitu bersungguh sungguh mahu menegakkan sebuah daulah Islamiah kini juga sudah bertukar kepada ideologi liberal sedikit demi sedikit.Contah terbaik ialah Hanipa Maidin yang satu ketika dulu pernah menjadi peguam PAS yang pula bermati matian berjuang untuk melihat perundangan Islam dilaksanakan dalam negara kini sudah mula mengubah presepsinya kepada liberal sehingga sanggup melebelkan PAS dengan gelaran parti suci. "

(Read More... | 4056 bytes more | 8 comments | Score: 5)
Dilulus terbit oleh AbdullahOthman

Artikel | Kiriman Pembaca: Apakah yang tidak kena dengan umat Islam?

Artikel


"

Sesungguhnya sememangnya banyak perkara yang tidak kena dengan umat Islam sejak sekian lama. Bukan hari ini ada yang tidak kena dengan umat Islam. Malah Ia bermula selepas kewafatan Nabi Mohammad Saw lagi.

Sebaik sahajaselepas  kewafatan Nabi SAW umat Islam tak mahu bayar zakat. Pada hal zakat itu antara salah satu rukun Islam yang lima dan wajib di patuhi serta menunaikanya tanpa berbelah bahagi."

(Read More... | 5415 bytes more | comments? | Score: 0)
Dilulus terbit oleh AbdullahOthman

Flash Back | Kiriman Pembaca: Pertempuran Di Tanjung Kunyit, Binatang 1972

Flash Back


"
Foto Borneo Oracle.

“SIAPA anak jantan, ikut saya!!”.. itulah antara laungan cabaran seorang renjer anak Sarawak kepada rakan seperjuangan ketika berhadapan dengan musuh. Cabaran ini dibuat kerana mereka hanyalah berenam sahaja sedangkan yang harus ditentang pula kekuatannya lima kali ganda daripada jumlah mereka."

(Read More... | 15239 bytes more | comments? | Score: 0)
Dilulus terbit oleh AbdullahOthman

Flash Back | Kiriman Pembaca: Pok Su Musa, Buruh Paksa Yang Dizalimi Oleh Bangsanya Sendiri

Flash Back


"

Melalui tulisan kali ini, aku merakamkan dua tragedi, tragedi September 1942 dan Mac 2011. Pok Su Musa disumbat ke dalam lori tentera Jepun. Dia dimaklumkan akan dibawa ke Burma untuk membina landasan keretapi. Keluar dari rumah Pak Su Musa tak menjangkakan apa-apa yang buruk berlaku. Jadi, tiada ucapan selamat tinggal untuk isterinya dan tiada peluk dicium untuk dua orang anaknya yang masih kecil."

(Read More... | 5567 bytes more | 3 comments | Score: 5)
Dilulus terbit oleh AbdullahOthman

Analisis Isu | Kiriman Pembaca: Antara Pas dan Umno

Analisis Isu


"

Dengar cakap pemimpin umno memang sedap dan hebat hebat belaka. Demikian juga apabila dengar cakap pemimpin Pas pasal PRU 14 yang akan diadakan tidak lama lagi.

Datuk Seri Mustapa Mohamad pengerusi Badan Perhubungan umno Kelantan berkata, umno boleh menang pada PRU 14 ini dan memerintah.

Suatu masa dahulu bukan setakat cakap umno boleh menang dan memerintah negeri miskin rakyat kaya itu. Malahan nama menteri besarnya pun disenaraikan.

"

(Read More... | 2774 bytes more | 3 comments | Score: 0)
Dilulus terbit oleh AbdullahOthman

Lensa | Kiriman Pembaca: 24 Protokol Zionis

Lensa


"Menuju New World Order NWO, Siapa tahu apa itu New World Order?

"

(Read More... | 13168 bytes more | 6 comments | Score: 5)
Dilulus terbit oleh AbdullahOthman

Pendapat | Kiriman Pembaca: Siapa takut RCI Memali?

Pendapat


"

Assalamualaikum,,

Cadangan menubuhkan RCI Memali perlu dipercepatkan.Sebabnya terdapat versi cerita yang berbeza antara cerita penduduk kampung yang ada kaitan dengan peristiwa berdarah itu dengan versi cerita yang disebarkan oleh pendokong pendokong PH sekarang terutama oleh Dr. Mahathir serta beberapa bekas ahli PAS yang pernah bersama sama dengan orang kampung.Paling menarik untuk ditemui oleh RCI ini ialah kaitan Amanat Hadi yang dikatakan dikeluarkan pada 1981 dengan peristiwa Memali yang berlaku pada November 1985.Apa kaitannya?"

(Read More... | 3981 bytes more | 3 comments | Score: 5)
Dilulus terbit oleh AbdullahOthman

Analisis Isu | Kiriman Pembaca: RUU 355 ti di bahas kan di parlimen, bukan salah PAS lagi

Analisis Isu


"

Assalamualaikum,
Selawat dan Salam ke atas Junjungan.....

RUU 355 bergema lagi.Kali ini diletakkan di no 7 sedangkan speaker menyatakan pebahasan akan akan terhenti pada no 6, bermakna RUU 355 tidak akan dibahaskan.Sebelum ini RUU 355 sudah dibawa ke perbahasan parlimen tetapi ditangguhkan oleh TGHH.Maka bergemalah suara suara dari kem PH mengutuk dan menyalahkan PAS dengan berbagai bagai tuduhan dan komen dari pemimpin sehingga macai macai mereka."

(Read More... | 4464 bytes more | comments? | Score: 5)
Dilulus terbit oleh AbdullahOthman

Pendapat | Kiriman Pembaca: Zaid Ibrahim : tipikal produk pendidikan liberal......

Pendapat


"

Assalamualaikum,
Selawat dan Salam ke atas Junjungan....

Zaid Ibrahim menyerlahkan kepada kita semua satu contoh produk pendidikan liberal yang terbaik.Kini dia mengkritik arahan solat sebelum pulang sekolah oleh Pengarah pendidikan Pahang kerana katanya ritual ugama tidak harus dicampur adukan dengan pendidikan.Seolah olah pendidikan itu tidak boleh dicampurkan dengan ugama.Pertamanya Zaid Ibrahim menjadi contoh terbaik seorang yang berfahaman liberal yang beranggapan ugama itu hanya ritual bukan carahidup.Keduanya Zaid Ibrahim percaya untuk membentuk jatidiri insan, pendidikan haruslah mengasingkan pengisian ugama dari silibusnya.Kata ZaidAnda mahu membina perwatakan? Maka ajar mereka makna kejujuran, integriti dan kerja keras,”."

(Read More... | 3904 bytes more | 5 comments | Score: 5)
Dilulus terbit oleh AbdullahOthman

Umum | Kiriman Pembaca: Melaka banyak masjid yang ‘hidup’ tapi…

Umum


"

‘Dimelaka ni kau kena hati kering sikit , dorang kalau bercakap agak kasar sikit, tapi maksud dorang bukan marah’. Bagitau sahabat pada aku petang itu. ‘Dorang kalau panggil kau oii lahabau! Tu maknanya hello kawan ! , kalau orang tak faham mau bergaduh tau’. Sambung sahabat itu lagi. ‘Dimelaka ni walaupun cakap kasar, tapi disini banyak masjid2 yang hebat, cumaaa….. "

(Read More... | 4176 bytes more | comments? | Score: 5)
Dilulus terbit oleh AbdullahOthman

Rencana | Kiriman Pembaca: Jejak Pahlawan: PW II (B) Mahmor: 3 Minit Bernam 7 Musuh

Rencana


"

Pada malam itu, mereka tidur bersama-sama mayat musuh. “Mahmor! Malam ini kau off duty guard. Kau boleh tidur malam ini. Sebab kau adalah hero pada hari ini!”, kata Lt Ramli. Apa lagi seronoklah prebet ini dapat berehat dan tidur dengan sepuas-puasnya. Namun, beliau bersyukur, nasib musuh tidak memulakan langkah terlebih dahulu. Jika tidak, pasti mereka yang sedang tidur lena pada malam itu. Peristiwa bersejarah kembali berlegar di pemikirannya. Meskipun ianya telah lama berlalu dan terlalu pantas berlaku, namun dapat beliau ingati satu-satu persatu kronologi pada pagi itu. Bagaikan layar panggung, memori pada 1 Mac 1967 itu mula dimainkan dalam fikirannya."

(Read More... | 23223 bytes more | comments? | Score: 5)
Dilulus terbit oleh AbdullahOthman

Umum | Kiriman Pembaca: Ganu Kite 2017

Umum


"

Bandar Kuala Terengganu di sisi atas."

(Read More... | 506 bytes more | comments? | Score: 0)
Dilulus terbit oleh AbdullahOthman

Pendapat | Kiriman Pembaca: Lompat parti untuk melemahkan PAS?

Pendapat


"

Assalamualaikum,,,
Selawat dan Salam ke atas Junjungan,,,,

Breaking news!  Datuk Amiruddin Hamzah, ADUN anak bukit sertai PPBM, lagi sensasi ialah berita Amiruddin tidak jadi menyertai PAN sekalipun telah berabad lamanya dia menukar kalernya kepada oren dan menjadi mempelam manis dalam PAS.Kenapa? Mungkin ketika ini PH dan cyebertroopernya sedang manari mari meraikan kemasukan Amiruddin ke dalam PPBM dan mungkin sedang merangka strategi untuk menembak PAS dengan pistol airnya, kononnya nak melemahkan PAS."

(Read More... | 3480 bytes more | comments? | Score: 5)
Dilulus terbit oleh AbdullahOthman

Flash Back | Kiriman Pembaca: Konfrantasi Malaysia dan Indonesia

Flash Back


"
Foto Malaysia Defence Review.


Tentera Malaysia : 17,000 +- dan tiada kapal perang dan jet pejuang

Tentera Indonesia : 320,000 +- ada kapal perang termasuk battle cruiser dan pesawat pejuang termasuk pesawat pengebom strategic

Keputusan:

Indonesia tewas dan berakhirnya pemerintahan SUKARNO

"

(Read More... | 25756 bytes more | comments? | Score: 5)
Dilulus terbit oleh AbdullahOthman

Senda34 - 11.11.2017
ISLAM DAN MELAYU
Islam tidak menghalang kita memperjuangkan bangsa tetapi jangan assobiuuah dalam memeprtahankan bangsa. Bangsa Melayu di negara kita didefinasikan sebagai Islam. Oleh itu kita harus memahami Islam dan Melayu.




PERHATIAN: Telefon whatsapp/Iklan/TKO pada dasarnya berada di pejabat TKO. Jika tidak angkat mungkin En. Abu Bakar keluar. (Pejabat TKO beroperasi 18 jam ++)

TKO Versi Android
sila baca (di sini)

Sila download dan install
pada HP anda di sini.
 

Baca di sini untuk manual installation

Poll Pembaca

Cadangan Untuk Babar Parti AMANAH (PAN) bagi kebaikan pembangkang dalam misi jatuhkan UMNO/BN?

Setuju
Tidak Setuju
Entahlah



Results
Polls

Votes: 3136
Comments: 2
Log Masuk
Nickname

Password

Don't have an account yet? You can create one. As a registered user you have some advantages like theme manager, comments configuration and post comments with your name.
Top Hits Mingguan

1: Yang betul-betul hadir untuk menyatakan bantahan kepada amerika dan sekutunya israel.. (53 Gambar)
    - 3727 bacaan
2: Dayangku Intan Keluar PKR
    - 3707 bacaan
3: Apa yang pelik tentang gambar ni..?
    - 3435 bacaan
4: Saya Menggeletar Bila Dia Kata Nak Jual
    - 3304 bacaan
5: Sepanjang Demo Palestine, Ini Gambar Paling Menarik
    - 3249 bacaan
6: Trump isytihar darurat di California, kebakaran terburuk 80 tahun
    - 3061 bacaan
7: Ini Kekuatan AMANAH (PAN/IKRAM) Sebenar
    - 3057 bacaan
8: Apa Kata Sheikh Dr Farid Al Ansari ulamak Morocco
    - 3016 bacaan
9: Surat terbuka Penyokong AMANAH (PAN/IKRAM)
    - 2926 bacaan
10: Jadual Gaji Kakitangan Kerajaan 2018
    - 2872 bacaan
11: Ada arahan tp ini saja yg hadir...??
    - 2855 bacaan
12: Bini Curang Tukar Suami Dengan Cara Yang Kejam
    - 2826 bacaan
13: Yahudi Fanatik Peluk Islam
    - 2776 bacaan
14: Jeming (PAN) sedia rempuh PAS Kelantan dengan bantuan UMNO...Tak percaya? Tanyalah Wan Rahim
    - 2667 bacaan
15: Ini rupanya Israel buat pada tanah Haifa. :(
    - 2515 bacaan
16: Tersesat..
    - 2480 bacaan
17: Tebing barat terkini! Selepas trump umumkan baitulmuqaddis
    - 2284 bacaan
18: Tolak BN @ UMNO
    - 2211 bacaan
19: Masuk Percuma
    - 2190 bacaan
20: Takkan Pulang Pingat Aje, Harta Anak Beranak Tu Macam Mana?
    - 2173 bacaan

BERITA & INFORMASI
Alternatif...
Buletin Online
CPI Asia
Detik Daily
Free Malaysia Today
Gegar Kelantan
Harakah Daily
Kedah Lanie
KLToday
KLpos
Laman [email protected]
Mahasiswa Kini
Malaysia Digest
Malaysia Insider
Malaysia Kini
Malaysia Kini (BM)
Malaysia Today
Merdeka Review (BM)
Minda Rakyat
NewsKini
Pahang Kini
Peghelih La
Roket Kini
Sabahdaily
Sarawak Report
Selatan Online
Siasah
TranungKite Online
TVS News
Utara Online
Warta Utara Baru!
Malaysia Transform Baru!

Info Negeri PR...
Buletin Kelantan
Buletin Mutiara
Selangor Kini
Warta Kedah

Perdana...
Bernama
Berita RTM
Berita Harian
Harian Metro
Kosmo
News Staits Time
Sinar Harian
The Star
The Star (BM)
The Sun
Utusan Melaysia
AUDIO & VIDEO
Isu Semasa...
MalaysiaKini TV
MP PAS
Kelantan TV
Koleksi Video PR
Malaysia Tube
Radio Web Selangor
Terengganu Kini
TVceramah
WebTV PAS
Youtube Buletin Online
Youtube PAS
Youtube TerengganuKini

Lain-lain...
Grapes Nasyid
Koleksi Ust Azhar
Kuliah.net
My Ceramah
My Maktabaty
One Kuliah Baru!
Koleksi Radio Online Kandangan TV Online
LUAR NEGARA
Al Jazeera (English)
Al Manhaj
Al-Sofwah.or.id
Kavkazcenter.com
Palestine Kini
Republika Online
LAMAN PORTAL
Al-Ahkam
Halaqah.Net
Hanan.Com
I Luv Islam
Lowyat Net
Portal Pendidikan
My Pendidik
TKO Daily
Ukhwah.com
INSTITUSI PENDIDIKAN
KIDU
KUDQI
KUIZM
KUIN
Maahad Darul Quran
Markaz Darul Bayan
SMI Darul Bayan
SRI Darul Bayan
SRAB Zainal Abidin
SRI Darul Iman
SRI Al-Irsyad, Balok
SRI Al-Irsyad, Kuantan
SRI At-Taqwa, Perlis
SRI Al-Hafidz, Sabah
Maahad Al-Ansoriyy
Madrasah Insaaniyyah
Pondok Pinang Merah
PAKATAN RAKYAT
Pakatan Rakyat
Parti Islam Se-Malaysia
Parti KeAdilan Rakyat
Parti Tindakan Demokrasi
PAS
Dewan Ulamak Pusat
Dewan Pemuda Pusat
Dewan Muslimat Pusat
Negeri
PAS Perlis
PAS Kedah
PAS Pulau Pinang
PAS Perak
PAS Selangor
PAS Negeri Sembilan
PAS Melaka
PAS Johor
PAS Kelantan
PAS Terengganu
PAS Pahang
PAS Sabah
PAS Sarawak
PAS W. Persekutuan

PAS Kawasan
P001 Padang Besar
P002 Kangar
P006 Kubang Pasu
P008 Pokok Sena
P009 Alor Star
P011 Pendang
P012 Jerai
P014 Merbok
P016 Baling
P028 Pasir Puteh
P030 Jeli
P031 Kuala Krai
P034 Setiu
P035 Kuala Nerus
P039 Dungun
P054 Gerik
P055 Lenggong
P057 Parit Buntar
P059 Bukit Gantang
P063 Tambun
P067 Kuala Kangsar
P068 Beruas
P072 Tapah
P073 Pasir Salak
P075 Bagan Datoh
P076 Teluk Intan
P077 Tanjung Malim
P082 Indera Mahkota
P085 Pekan
P086 Maran
P087 Kula Krau
P088 Temerloh
P090 Bera
P091 Rompin
P092 Sabak Bernam
P094 Hulu Selangor
P095 Tanjung Karang
P096 Kual Selangor
P108 Shah Alam
P111 Kota Raja
P125 Putrajaya
P126 jelebu
P129 Kuala Pilah
P131 Rembau
P133 tampin
P135 Alor Gajah
P137 Bukit Katil
P138 Kota Melaka
P139 Jasin
P141 Sekijang
P146 Muar
P166 Labuan
P182 Pensiangan

Pemuda PAS
Perlis
  Padang Besar
Kedah
  Langkawi
  Jerlun
  Kubang Pasu
  Padang Terap
  Sungai Petani
  Baling
  Padang Serai
  Kulim
Kelantan
  Machang
  Kuala Krai
  Jeli
Terengganu
  Besut
  K. Terengganu
  Marang
  Dungun
  Kemaman
Pulau Pinang
  Bukit Bendera
Perak
  Parit Buntar
  Bagan Serai
  Bukit Ganntang
  Sungai Siput
  Tambun
  Ipoh Timur
  Batu Gajah
  Kuala Kangsar
  Parit
  Kampar
  Gopeng
  Tapah
  Lumut
  Teluk Intan
  Tanjung Malim
  Bagan Datoh
Pahang
  Lipis
  Raub
  Jerantut
  Kuantan
  Paya Besar
  Pekan
  Maran
  Kuala Krau
  Termerloh
  Rompin
Selangor
  Sabak Bernam
  Hulu Selangor
  Gombak
  Ampang
  Hulu Langat
  Puchong
  PJ Selatan
  PJ Utara
  Shah Alam
WP Kuala Lumpur
  Batu
  Wangsa Maju
  Segambut
  Lembah Pantai
WP PutraJaya
  Bagan Datoh
PIMPINAN
Pimpinan PAS
Tuan Guru Nik Aziz
Tuan Guru Hadi Awang
Tn Hj Mohamad Sabu
YB Husam Musa
YB Mahfuz Omar
Tuan Guru Harun Taib
Ust Nasrudin Tantawi
YB Siti Zailah
Ust. Idris Ahmad
Dr. Mohd Hatta
Hanipa Maidin
YB Syed Azman
Tn Hj Hanipa Maidin
YB Khalid samad
Ust. Mohd Amar Abdullah
YB Zulkefly Ahmad
YB hasan Ali
Dr. Siti Mariah
Dr. Hj. Mahfodz Mohamed
Ustzh Nuridah
YB Siti Mariah
Ust. Abu Bakar Hussian Baru!

Pimpinan Pemuda PAS
Ust Nasrudin Hasan
Ust Nik Abduh
Khairul Faizi
Ust Riduan Mohamad Nor
Ust Mohd Yusni Mat Piah
YB Ust Mohd Nor Hamzah
Ust Fadhli Shaari
Ust Syed Abdul Kadir
YB Ust. Mohd Nasir Zakaria
Suhaizan Kaiat
YB Firdaus Jaafar
Dr. Suhazeli Abdullah
Herman Samsudeen

Pimpinan PKR
Anwar Ibrahim
Wan Azizah
Azmin Ali
Nurul Izzah
Tian Chua
Mansor Othman
Elizabeth Wong
Badrul Amin
Hee Lot Sian
Khalid Jaafar
Haniza Talha
Fariz Musa

Pimpinan DAP
Lim Kit Siang
Karpal Singh
Tan Seng Giaw
Lim Guang Eng
M. Kula Segaran
Fong Kui Lun
Teresa Kok Suh Sim
Lip Li Peng
Chong Eng
Liew Chi Tong
Tony Pua
Boo Cheng Hau
Wong Hon Wai
V.Sivakumar
SIASAH & SEMASA
Ajijoi
Al Brangi
Al Banjari
A L- H U S S E Y N
Al-Kundangi
A.M.K.NS.
Amin Iskandar
Anak Sungai Derhaka
Asam Lambunau
Attakiri
Bancuh Baru!
Beras Terpilih
Beras Melaka
Biaq Pi La
Bicara Khairul Faizi
Bloglist TKO
Bota Online Baru!
Budak Balun
Bumi Perak
Cenangau
Cikgu Nuri?s Online
Cina Islam
Edyesdotcom
GreenBoc
Go Malaysia
Hamirdin
Harapan malaysia
Halim Islam Online
Ibnu Hasyim
Ibrahim Baba
Ikut Suka Aku
Islam Return
Jiwo Klate
Kamarudin Sidek
Kalam Perantau
Kerabu Bersuara
Kide Picture
Kopitiam Bang Nan
Lagenda Buta
Lanh14
Lot 250
Love Perak
Mai Bincang-bincang
Malaysia Waves
Mengejar Cahaya
Merah Hitam
Merah Tinta
Milo Suam
Minda Lutfi
Minda Rakyat
MutaLigat
Nik Hasan Zzmi
Orang Klawang
Oh! Rakyat
Peghelih La...
Penarik beca
Penawar Rindu
Penoreh Getah
Penoreh Getah II Baru!
Perisik Rakyat
Pink Turtle
Rencana Rakyat
Roslan SMS Corner
SharpShooter
Sisi Bukit Baru!
Shahbudin
Sofi Wahab
Sokong PR
Suhaimi Saad
Suhaimi Taib
Suhaizan Kayat
Tarmizi Mohd Jam
Tawan Pekan
Tempayan Retak
Tempe Goreng
Tebas
Tok Pijat
Tun Telanai
Tukar Tiub
Tukul Besi
Ummni Anni
Ust. Nik Nasri
Ust. Saiful Bahri
Wan Nordin Yaacob
Warkah Daily
Warta Maya
Wartawan Laman Reformasi
Zul Mamak
Harism Ibrahim
Barking Magpie
Zorro Unmasked
BICARA AGAMA
Al-Ahkam
Al-Fikrah
E-Fatwa Malaysia
Fatwa Online
Ust. Azhar Idrus
Ust. Amin
Ust. Hasrizal
Ust. Zaharuddin
Dr. Mohd Asri
Dr. Abdul Basit
Darul Mujahidin
Harun Yahya
Ilmu & Ulama
Islam Online
Jarum Emas
Kajian Quran
Surau 2Faber
Tarbawi Baru!
TKO Offline
We Choose Islam Baru!
WEBLOG UMUM
Abu Nuha Corner
Aizek.Net Baru !
Al Belurani
Amirulreza
Bayu Gunung
Cili Merah
CikguCyber Baru !
Dairy Muslim
Desa Kerayong
Farid Rashidi
Fikir2 Renung2
Gaya Peneroka
Hati Sufi
Jiwa Kita Merdeka
Kembara Salik
Kereta Mayat
Minta 5 Minit
Nota Tercicir Baru !
Open Minda Baru !
PapaSiber
Perkhimatan Pelajaran Baru!
Rosli Salem
Satu Umat
Syakur Ibrahim
Unpublished Notes
UMNO & BN
Dr. Fathul Bari
PERTUBUHAN & NGO
Amal Malaysia
Aliran
BERSIH
Fomca
Halal Jakim
MAMPAT
Muslim Consumer
Nadwah Pahang
Persatuan Ulama Malaysia
Skuad Waja Terengganu
Suaram
UMUM/LAIN-LAIN
Ahnaf Khat
Guru Tajweed Syatibi Baru!
Grafik Photoshop
Health Tips
Quran Online
Quran Flash
Mega link (link-link yang lain)
* Link laman yang dipaparkan adalah yang aktif sahaja.
Laman tidak dikemas kini lebih daripada sebulan akan dikeluarkan secara automatik..
[Untuk yang lain-lain sila klik Mega Link atau Link Pilihan pada atas Homepage ini]

PANDANGAN DALAM LAMAN INI
TIDAK SEMESTINYA MENUNJUKKAN SIKAP WEBMASTER @ IBT
(IKATAN BLOGGER TERENGGANU - IBT)

Dasar Kami : Menyiarkan semua email pengunjung tanpa sebarang edit dari segi bahasa dan ejaan.
(Mungkin ada bahan yang tidak begitu menyenangkan. Berfikirlah dalam menerima sebarang maklumat)

©1422 Hakcipta Tak Terpelihara
Anda digalakkan untuk mengambil apa-apa bahan di dalam laman ini
untuk tujuan penyebaran, tanpa perlu memberitahu kepada pihak kami.
E-mel : [email protected] atau Webmaster : [email protected]

764 Lorong 5 Kiri, Jalan Nibong Stesyen,
23000 Dungun, Terengganu Darul Iman
Tel/Faks : 09-844 8001



All logos and trademarks in this site are property of their respective owner.
The comments are property of their posters, all the rest © 2005 by me.
You can syndicate our news using the file backend.php or ultramode.txt
PHP-Nuke Copyright © 2005 by Francisco Burzi.