Akaun Anda Hantar Artikel Forums Prosedur Iklan Hubung Kami Top Hits Keluar RSS TKO Versi 12 Facebook TKO Twitter TKO TranungKite Online Melihat Waktu Solat
     Create an account      
  TERKINI..   Portal Malaysiakini; Bilakah mahu bersikap adil?    Bekas Pengarah Strategi PKR sertai PAS    DAP Keluar Arahan Larang Wakil Rakyat Isytihar Harta, Sumber Dalaman    Saudi tuduh badan ulama dianggotai Hadi ‘pengganas’    Pemberian tablet kepada 430,000 guru dijangka selesai    ‘Penyembelih Bosnia’ dipenjara seumur hidup    Dr M akui jadi PM terlalu lama boleh bawa nepotisme    BN cuba tutup mulut Pas?    Bekas pengurus besar Mimos dipenjara, didenda lebih RM2 juta    Lakonan air mata Adun Paloh hari terakhir sidang Dun  
Infomation
Iklan Kiri


UNTUK MAKLUMAT LANJUT BERKENAAN IKLAN - sila emelkan ke [email protected]
Menu Utama
 Asas Laman
    · Home
    · 10 Teratas
    · Advertising
    · Akaun Anda
    · Album
    · Arkib Artikel
    · Beritahu Kawan
    · FAQ
    · Forum
    · iklan
    · Kajian
    · Kotak Sembang
    · Masej Peribadi
    · Muat Turun
    · Newsxxx
    · Pencarian
    · PHPNuke Editor
    · PRK Sg. Limau
    · Statistik
    · Sudut Cetak
    · Sudut Video
    · Topik
    · Tragedi MH17
    · Waktu Solat

 Tambahan
    · GuestBook
    · Mega Links
    · Tempahan Iklan
    · Peta Laman

 Peranan Anda
    · Tambah Download
    · Tambah Links
    · Beritahu Kawan
    · Komen/Cadangan
    · Kaji Selidik
    · Catat GuestBook

 Ahli Berdaftar
    · Hantar Artikel
    · Akaun Anda
    · Mesej Peribadi
    · SMS Percuma

 Khidmat Kami
    · Download
    · Webs Link
    · Waktu Solat
    · Kalendar Aktiviti
    · Papar Shout Box

 Radio & TV
    · TKO.fm
    · TKO.tv
    · WebTV1
    · WebTV2
    · KTV
    · WTV8
    · TVPAS
    · WebRTV

 Bantuan & Info
    · Dasar Kami
    · FAQ
    · Tips Webs
Shout Box

Only registered users can shout. Please login or create an account.
Statistik Pembaca
We received

474756028
page views since
1 September 2012

Jumlah Hits
· Hari Ini

1804

· Semalam

92679


Purata Hits
· Sejam

9,469

· Sehari

216,586

· Sebulan

6,593,834

· Setahun

79,126,005


Server Masa Server
· Masa

00:32:34

· Tarikh

24 Nov 2017

· Zon

+0800

Anonymous Online

Tawaran Istimewa Web Hosting
- masih ada satu iklan kosong di ruang ini -

David Teo: Saya yang kena tampar, saya yang minta maaf?
Posted on Friday, May 19 @ 07:00:30 MYT
Dilulus untuk paparan oleh KetamBatu



Berita

PETALING JAYA: Penerbit filem, Datuk David Teo yang ditampar seorang pelakon semalam mempersoalkan logik di sebalik tuntutan 2 NGO untuk beliau memohon maaf kepada rakyat Malaysia dalam tempoh 3 hari.

Bercakap kepada FMT, ketua pegawai eksekutif syarikat produksi Metrowealth International Group (MIG) berkata: “Dunia yang pelik. Seseorang tampar saya, tetapi saya perlu minta maaf kepada dia dan orang ramai?”

Beliau merujuk kekecohan yang berlaku di Dialog Transformasi Nasional 2050 (TN50) bersama Datuk Seri Najib Razak yang dipengerusikan pelakon, Datuk Rosyam Nor di Putrajaya, semalam.

Kejadian itu bermula daripada tindakan Teo mempersoalkan Rosyam tidak memberi peluang kepada hadirin di barisan belakang mengajukan soalan kepada Najib.

Selepas Rosyam membuka ruang kepada Teo untuk bertanya soalan, pelakon veteran – Sulaiman Yassin yang lebih dikenali sebagai Mat Over tiba-tiba muncul dan menampar Teo. Pasukan keselamatan segera meleraikan pergelutan itu dan mengiringi mereka berdua keluar dari dewan di Seri Perdana.

Insiden itu disiarkan secara langsung menerusi Facebook semalam. Najib kemudiannya dilihat menenangkan keadaan dengan berkata “Relaks, relaks”.

Teo yang menerbitkan lebih 100 filem tempatan dipetik Harian Metro sebagai berkata, beliau tidak mengenali Mat Over dan tidak akan mengambil tindakan undang-undang terhadapnya kerana sudah memaafkannya.

Mengulas lanjut, Teo berkata, Najib sudah menerima permohonan maafnya dan kes itu selesai malam tadi di tempat kejadian.

“Jadi, tiada keperluan untuk saya memohon maaf sekali lagi, melainkan perdana menteri mahu saya berbuat demikian. Tetapi, saya sudah jelaskan kepada beliau yang saya hanya terkejut dengan apa yang berlaku.”

Dalam pada itu, Teo menafikan dakwaan Mohd Ali Baharom atau lebih dikenali sebagai Ali Tinju kononnya beliau ialah tali barut DAP dan dibayar parti pembangkang untuk mengganggu Dialog TN50 semalam.

Katanya, beliau akan mempertimbangkan untuk mengambil tindakan undang-undang terhadap Ali Tinju, selepas berunding dengan peguam.

“Saya sudah menjadi seorang ahli perniagaan lebih 17 tahun. Wang saya datang daripada filem yang menjadi box office dan jualan tiket.

“Dan saya tidak mempunyai latar belakang politik atau hubungan dengan mana-mana parti politik. Saya hanya seorang ahli perniagaan,” katanya.

Teo juga meminta mereka yang mendakwanya kurang ajar terhadap Najib supaya menonton rakaman video insiden itu dengan teliti sebelum menuduhnya.

Ini kerana, tegasnya, beliau sedang bercakap dnegan Rosyam apabila Mat Over tiba-tiba muncul dan menamparnya.

“Saya belum pun mula tanya perdana menteri ketika itu,” katanya.

Dalam pada itu, Ketua Polis Daedah Putrajaya, ACP Rosly Hassan dilaporkan berkata, setakat ini, 2 laporan polis berhubung kejadian tampar itu diterima, dengan 1 daripadanya dibuat orang awam di Balai Polis Pudu, Kuala Lumpur dan 1 lagi laporan dibuat pihak polis sendiri di Ibu Pejabat Polis Daerah Putrajaya.

“Pihak polis sendiri membuat laporan polis kerana tiada pihak yang tampil membuat laporan sehingga tengah hari tadi, memandangkan video kejadian itu telah tular di media sosial.

“Pada 1 tengah hari, barulah ada 1 laporan polis dibuat oleh orang awam yang tidak berpuas hati dengan kejadian itu di Pudu,” katanya pada sidang media hari ini yang dilaporkan Bernama.

Rosly berkata, pihaknya akan menghantar laporan kepada timbalan pendakwa raya esok bagi mendapatkan arahan untuk menyiasat, sebelum memanggil individu terbabit dan saksi kejadian untuk memberi keterangan dalam masa terdekat.






Jom Ubah
Klik Untuk lihat paparan iklan
   * Sila e-mel kepada [email protected]. Dapatkan maklumat lanjut di SINI

  1. BISNES Makanan POPULAR - KEK, Putu, BUN, Pau, PIZZA, Taufufah, CAKOI, Murtabak, BisnesAir & Banyak.Pelajari Disini >>>

  2. Wujudkan Suasana Islamik Rumah Anda Dengan Alunan Azan Setiap Waktu, Bacaan Quran & Zikir! Free Poslaju & Free Gift! 

  3. Ingin Jadi Tokey EMAS? Modal Hanya RM380 (Seumur Hidup). PERCUMA Syiling 0.5g 999.9 

  4. Income pencen saya setiap hari. 1 point =Rm1... selama guna Tronexus saya dibayar… 


 
Klik untuk pakej iklan

* terdapat ruang iklan kosong di sini sila hubungi [email protected] gmail.com
Artikel Hari Ini

Portal Malaysiakini; Bilakah mahu bersikap adil?

Bekas Pengarah Strategi PKR sertai PAS

DAP Keluar Arahan Larang Wakil Rakyat Isytihar Harta, Sumber Dalaman

Saudi tuduh badan ulama dianggotai Hadi ‘pengganas’

Pemberian tablet kepada 430,000 guru dijangka selesai

‘Penyembelih Bosnia’ dipenjara seumur hidup

Dr M akui jadi PM terlalu lama boleh bawa nepotisme

BN cuba tutup mulut Pas?

Bekas pengurus besar Mimos dipenjara, didenda lebih RM2 juta

Lakonan air mata Adun Paloh hari terakhir sidang Dun

[ Artikel seterusnya.. ]
Login
Nickname

Password

Don't have an account yet? You can create one. As a registered user you have some advantages like theme manager, comments configuration and post comments with your name.
Related Links
· More about Berita
· News by KetamBatu


Most read story about Berita:

Isteri Muda Tendang Ketua Menteri Sarawak Di Khayalak Ramai?

Mahakaya: Anak MP bercuti di London bersama kekasih

Bini PM, Bini Taib Mahmud Malukan Malaysia

Patutlah Menteri Umno BN Hidup Senang Lenang...

Ini Dia Wanita Cantik, Suspek Campak Bayi Dari Tingkat 3
Article Rating
Average Score: 0
Votes: 0

Please take a second and vote for this article:

Excellent
Very Good
Good
Regular
Bad

Options

 Printer Friendly Cetak Artikel

 Send to a Friend E-Mel kpd Kawan

"David Teo: Saya yang kena tampar, saya yang minta maaf?" | Login/Create an Account | 9 comments | Search Discussion
The comments are owned by the poster. We aren't responsible for their content.

No Comments Allowed for Anonymous, please register

Re: David Teo: Saya yang kena tampar, saya yang minta maaf? (Score: 1)
by irwan_budiman on Friday, May 19 @ 07:12:26 MYT
(User Info | Send a Message)
dah jadi kes polis pulak dah.
benda kecik dah jadi benda besar.
gara-gara sikap sesetengah orang melayu yang paranoid.
terutamanya orang melayu yang sayang najib.
padahal isu sebenar adalah isu david dengan rosyam.
jenis kebodohan apakah ini??

orang melayu spesies nie mabuk air ketum ler.

harap polis siasat rosyam-david-mat over.
kalo aku jadi konan the detectiv.
aku fokus rosyam dan mat over sebenarnya.
huhuhuhu...



Re: David Teo: Saya yang kena tampar, saya yang minta maaf? (Score: 1)
by Amin_bp ([email protected]) on Friday, May 19 @ 07:39:23 MYT
(User Info | Send a Message)

Siapa yang mulakan dulu... dia bersikap kurang ajar.. dan di satu pihak ambil reaksi menampar ... mereka rasa hebat bila orang melayu sendiri sokong mereka 

cina2 dah mula biadap kat orang Melayu.. memang layak di tampar. kalau tengok di Singapura lagi teruk.. di hina dan di herdiknya orang 

begitu juga mcm kes RUU.. dulu mereka tak berani sebab tiada machaPAN yang menyokong... sekarang mereka rasa hebat sebab pan di belakang depa ada PAN... bertaubatlah PAN




Re: David Teo: Saya yang kena tampar, saya yang minta maaf? (Score: 1)
by besut_pas on Friday, May 19 @ 07:56:16 MYT
(User Info | Send a Message)

Ini hal masalah dalaman BN, majlis anjyran BN. Tapi ambe minat juga nak komen jerana ianya melibatkan soal ADIL.

Ambe ni Melayu, orang kampung yang berpendidikan sehingga ke Menara Gading dalam bidang bukan skop agama.

Pantai Timur, Terengganu & Kelantan....tidak ramai orang Cina. Melayu Terengganu & Kelantan adalah Melayu Konservatif.

Tetapi ambe menyokong David Teo berbangsa Cina dalam isu dia dengan Rosyam. David Teo mempersoalkan Rosyam sebagai Pengacara yang berat sebelah kerana hanya pandang kelompok depan dia sahaja...bertanya soalan dengan kelompok depan dia sahaja.

Kalau dia nak bertanya kpd orang depan dia sahaja....baik jangan dijemput penonton sekeliling pentas. Letak je penonton didepan dia.

David Teo mempersoalkan  soal adil, Rosyam hanya pandang & berinteraksi dengan orang depan dia je. Tp Rosyam tidak mahu mengakui kekurangan itu...berlagak tenang, semuanya terkawal. Dan mahu David Teo jadi skima, patuh arahan & terus bertanya soalan bagaikan lelaki budiman.

Orang Melayu yang jenis penakut lazimnya boleh la dikawal begitu. Tetapi orang Cina dia akan bantah.

Orang Melayu, BN bagi tahi kpd dia pun dia sokong BN juga apabila mengundi...kerana mereka penakut.

Kita orang Melayu, kita ke Jabatan Kerajaan ke, ke Kompkeks Membeli Belah ke, persatuan Surau Taman Perumahan ke..atas jalan raya ke, Ketua Kampung yang tidak berlaku adil pada kita ke. Kita jarang terus marah atau mempertikaikan ketidakadilan itu.

Baik orang Melayu ni...sebab tu ditindas je. 




Re: David Teo: Saya yang kena tampar, saya yang minta maaf? (Score: 1)
by sangkelembai20 on Friday, May 19 @ 08:16:21 MYT
(User Info | Send a Message)

aiks... baru tahu..

malaysia nie srmua boleh terbalik... 

 hukum utk org islam.. org kafir kena luluskan..

 hukum utk kelantan... yg sibuk sampai sabah srwk.. 

org bawak lari "seat" melanggar sumpah baiah.. depa kata amanah....

 hang kena tampar pastuh mintak maaf.. kecik punya hal ler.... keh..keh.. 




Re: David Teo: Saya yang kena tampar, saya yang minta maaf? (Score: 1)
by irwan_budiman on Friday, May 19 @ 09:37:28 MYT
(User Info | Send a Message)
DAVID TEO BILANG DIA KENA LEMPANG!!

hayya!! satu malaya nampak, david teo nyaris kena lempang.
bukan kena. hampir kena. tak jadi lempang maa.

itu statement aaa.
davis teo punya atau akhbar punya chi chai??

wa talak tau ini punya celita maa.




Re: David Teo: Saya yang kena tampar, saya yang minta maaf? (Score: 1)
by kawan_tranung on Friday, May 19 @ 10:17:59 MYT
(User Info | Send a Message)
Hal ini takkan jadi kecoh jika mat over masih duduk di kerusinya. Ini juga menunjukkan betapa ceteknya akal dan kedungungan penyokong tegar umno dalam nak membekap PM



Re: David Teo: Saya yang kena tampar, saya yang minta maaf? (Score: 1)
by kmuhammad on Friday, May 19 @ 14:14:39 MYT
(User Info | Send a Message)

Ini semua lakonan. Tengoklah dan perincikan semuanya. Najib nak psychokan orang. Nak rosakkan persepsi orang terhadap DAP. 

Bukan saya sokong DAP. Tapi saya nampak muslihat Najib. Dia nak dilihat "cool".

Ingatlah , mereka semua ini pelakon. David Teo kena tampar pun sipi-sipi nampak sungguh lakonannya. 

 




Re: David Teo: Saya yang kena tampar, saya yang minta maaf? (Score: 1)
by abuadil_alkaff on Friday, May 19 @ 14:20:16 MYT
(User Info | Send a Message)
cukup2lah. bende kecik tak perlu diperbesarkan. bende pendek, tak perlu diperpanjangkan.. sorang nak dapatkan kasih najib, barangkalilah, sorang tak tahu intonation bahasa melayu bila berbicara depat paduka mahadewara?



BERITA & INFORMASI
Alternatif...
Buletin Online
CPI Asia
Detik Daily
Free Malaysia Today
Gegar Kelantan
Harakah Daily
Kedah Lanie
KLToday
KLpos
Laman [email protected]
Mahasiswa Kini
Malaysia Digest
Malaysia Insider
Malaysia Kini
Malaysia Kini (BM)
Malaysia Today
Merdeka Review (BM)
Minda Rakyat
NewsKini
Pahang Kini
Peghelih La
Roket Kini
Sabahdaily
Sarawak Report
Selatan Online
Siasah
TranungKite Online
TVS News
Utara Online
Warta Utara Baru!
Malaysia Transform Baru!

Info Negeri PR...
Buletin Kelantan
Buletin Mutiara
Selangor Kini
Warta Kedah

Perdana...
Bernama
Berita RTM
Berita Harian
Harian Metro
Kosmo
News Staits Time
Sinar Harian
The Star
The Star (BM)
The Sun
Utusan Melaysia
AUDIO & VIDEO
Isu Semasa...
MalaysiaKini TV
MP PAS
Kelantan TV
Koleksi Video PR
Malaysia Tube
Radio Web Selangor
Terengganu Kini
TVceramah
WebTV PAS
Youtube Buletin Online
Youtube PAS
Youtube TerengganuKini

Lain-lain...
Grapes Nasyid
Koleksi Ust Azhar
Kuliah.net
My Ceramah
My Maktabaty
One Kuliah Baru!
Koleksi Radio Online Kandangan TV Online
LUAR NEGARA
Al Jazeera (English)
Al Manhaj
Al-Sofwah.or.id
Kavkazcenter.com
Palestine Kini
Republika Online
LAMAN PORTAL
Al-Ahkam
Halaqah.Net
Hanan.Com
I Luv Islam
Lowyat Net
Portal Pendidikan
My Pendidik
TKO Daily
Ukhwah.com
INSTITUSI PENDIDIKAN
KIDU
KUDQI
KUIZM
KUIN
Maahad Darul Quran
Markaz Darul Bayan
SMI Darul Bayan
SRI Darul Bayan
SRAB Zainal Abidin
SRI Darul Iman
SRI Al-Irsyad, Balok
SRI Al-Irsyad, Kuantan
SRI At-Taqwa, Perlis
SRI Al-Hafidz, Sabah
Maahad Al-Ansoriyy
Madrasah Insaaniyyah
Pondok Pinang Merah
PAKATAN RAKYAT
Pakatan Rakyat
Parti Islam Se-Malaysia
Parti KeAdilan Rakyat
Parti Tindakan Demokrasi
PAS
Dewan Ulamak Pusat
Dewan Pemuda Pusat
Dewan Muslimat Pusat
Negeri
PAS Perlis
PAS Kedah
PAS Pulau Pinang
PAS Perak
PAS Selangor
PAS Negeri Sembilan
PAS Melaka
PAS Johor
PAS Kelantan
PAS Terengganu
PAS Pahang
PAS Sabah
PAS Sarawak
PAS W. Persekutuan

PAS Kawasan
P001 Padang Besar
P002 Kangar
P006 Kubang Pasu
P008 Pokok Sena
P009 Alor Star
P011 Pendang
P012 Jerai
P014 Merbok
P016 Baling
P028 Pasir Puteh
P030 Jeli
P031 Kuala Krai
P034 Setiu
P035 Kuala Nerus
P039 Dungun
P054 Gerik
P055 Lenggong
P057 Parit Buntar
P059 Bukit Gantang
P063 Tambun
P067 Kuala Kangsar
P068 Beruas
P072 Tapah
P073 Pasir Salak
P075 Bagan Datoh
P076 Teluk Intan
P077 Tanjung Malim
P082 Indera Mahkota
P085 Pekan
P086 Maran
P087 Kula Krau
P088 Temerloh
P090 Bera
P091 Rompin
P092 Sabak Bernam
P094 Hulu Selangor
P095 Tanjung Karang
P096 Kual Selangor
P108 Shah Alam
P111 Kota Raja
P125 Putrajaya
P126 jelebu
P129 Kuala Pilah
P131 Rembau
P133 tampin
P135 Alor Gajah
P137 Bukit Katil
P138 Kota Melaka
P139 Jasin
P141 Sekijang
P146 Muar
P166 Labuan
P182 Pensiangan

Pemuda PAS
Perlis
  Padang Besar
Kedah
  Langkawi
  Jerlun
  Kubang Pasu
  Padang Terap
  Sungai Petani
  Baling
  Padang Serai
  Kulim
Kelantan
  Machang
  Kuala Krai
  Jeli
Terengganu
  Besut
  K. Terengganu
  Marang
  Dungun
  Kemaman
Pulau Pinang
  Bukit Bendera
Perak
  Parit Buntar
  Bagan Serai
  Bukit Ganntang
  Sungai Siput
  Tambun
  Ipoh Timur
  Batu Gajah
  Kuala Kangsar
  Parit
  Kampar
  Gopeng
  Tapah
  Lumut
  Teluk Intan
  Tanjung Malim
  Bagan Datoh
Pahang
  Lipis
  Raub
  Jerantut
  Kuantan
  Paya Besar
  Pekan
  Maran
  Kuala Krau
  Termerloh
  Rompin
Selangor
  Sabak Bernam
  Hulu Selangor
  Gombak
  Ampang
  Hulu Langat
  Puchong
  PJ Selatan
  PJ Utara
  Shah Alam
WP Kuala Lumpur
  Batu
  Wangsa Maju
  Segambut
  Lembah Pantai
WP PutraJaya
  Bagan Datoh
PIMPINAN
Pimpinan PAS
Tuan Guru Nik Aziz
Tuan Guru Hadi Awang
Tn Hj Mohamad Sabu
YB Husam Musa
YB Mahfuz Omar
Tuan Guru Harun Taib
Ust Nasrudin Tantawi
YB Siti Zailah
Ust. Idris Ahmad
Dr. Mohd Hatta
Hanipa Maidin
YB Syed Azman
Tn Hj Hanipa Maidin
YB Khalid samad
Ust. Mohd Amar Abdullah
YB Zulkefly Ahmad
YB hasan Ali
Dr. Siti Mariah
Dr. Hj. Mahfodz Mohamed
Ustzh Nuridah
YB Siti Mariah
Ust. Abu Bakar Hussian Baru!

Pimpinan Pemuda PAS
Ust Nasrudin Hasan
Ust Nik Abduh
Khairul Faizi
Ust Riduan Mohamad Nor
Ust Mohd Yusni Mat Piah
YB Ust Mohd Nor Hamzah
Ust Fadhli Shaari
Ust Syed Abdul Kadir
YB Ust. Mohd Nasir Zakaria
Suhaizan Kaiat
YB Firdaus Jaafar
Dr. Suhazeli Abdullah
Herman Samsudeen

Pimpinan PKR
Anwar Ibrahim
Wan Azizah
Azmin Ali
Nurul Izzah
Tian Chua
Mansor Othman
Elizabeth Wong
Badrul Amin
Hee Lot Sian
Khalid Jaafar
Haniza Talha
Fariz Musa

Pimpinan DAP
Lim Kit Siang
Karpal Singh
Tan Seng Giaw
Lim Guang Eng
M. Kula Segaran
Fong Kui Lun
Teresa Kok Suh Sim
Lip Li Peng
Chong Eng
Liew Chi Tong
Tony Pua
Boo Cheng Hau
Wong Hon Wai
V.Sivakumar
SIASAH & SEMASA
Ajijoi
Al Brangi
Al Banjari
A L- H U S S E Y N
Al-Kundangi
A.M.K.NS.
Amin Iskandar
Anak Sungai Derhaka
Asam Lambunau
Attakiri
Bancuh Baru!
Beras Terpilih
Beras Melaka
Biaq Pi La
Bicara Khairul Faizi
Bloglist TKO
Bota Online Baru!
Budak Balun
Bumi Perak
Cenangau
Cikgu Nuri?s Online
Cina Islam
Edyesdotcom
GreenBoc
Go Malaysia
Hamirdin
Harapan malaysia
Halim Islam Online
Ibnu Hasyim
Ibrahim Baba
Ikut Suka Aku
Islam Return
Jiwo Klate
Kamarudin Sidek
Kalam Perantau
Kerabu Bersuara
Kide Picture
Kopitiam Bang Nan
Lagenda Buta
Lanh14
Lot 250
Love Perak
Mai Bincang-bincang
Malaysia Waves
Mengejar Cahaya
Merah Hitam
Merah Tinta
Milo Suam
Minda Lutfi
Minda Rakyat
MutaLigat
Nik Hasan Zzmi
Orang Klawang
Oh! Rakyat
Peghelih La...
Penarik beca
Penawar Rindu
Penoreh Getah
Penoreh Getah II Baru!
Perisik Rakyat
Pink Turtle
Rencana Rakyat
Roslan SMS Corner
SharpShooter
Sisi Bukit Baru!
Shahbudin
Sofi Wahab
Sokong PR
Suhaimi Saad
Suhaimi Taib
Suhaizan Kayat
Tarmizi Mohd Jam
Tawan Pekan
Tempayan Retak
Tempe Goreng
Tebas
Tok Pijat
Tun Telanai
Tukar Tiub
Tukul Besi
Ummni Anni
Ust. Nik Nasri
Ust. Saiful Bahri
Wan Nordin Yaacob
Warkah Daily
Warta Maya
Wartawan Laman Reformasi
Zul Mamak
Harism Ibrahim
Barking Magpie
Zorro Unmasked
BICARA AGAMA
Al-Ahkam
Al-Fikrah
E-Fatwa Malaysia
Fatwa Online
Ust. Azhar Idrus
Ust. Amin
Ust. Hasrizal
Ust. Zaharuddin
Dr. Mohd Asri
Dr. Abdul Basit
Darul Mujahidin
Harun Yahya
Ilmu & Ulama
Islam Online
Jarum Emas
Kajian Quran
Surau 2Faber
Tarbawi Baru!
TKO Offline
We Choose Islam Baru!
WEBLOG UMUM
Abu Nuha Corner
Aizek.Net Baru !
Al Belurani
Amirulreza
Bayu Gunung
Cili Merah
CikguCyber Baru !
Dairy Muslim
Desa Kerayong
Farid Rashidi
Fikir2 Renung2
Gaya Peneroka
Hati Sufi
Jiwa Kita Merdeka
Kembara Salik
Kereta Mayat
Minta 5 Minit
Nota Tercicir Baru !
Open Minda Baru !
PapaSiber
Perkhimatan Pelajaran Baru!
Rosli Salem
Satu Umat
Syakur Ibrahim
Unpublished Notes
UMNO & BN
Dr. Fathul Bari
PERTUBUHAN & NGO
Amal Malaysia
Aliran
BERSIH
Fomca
Halal Jakim
MAMPAT
Muslim Consumer
Nadwah Pahang
Persatuan Ulama Malaysia
Skuad Waja Terengganu
Suaram
UMUM/LAIN-LAIN
Ahnaf Khat
Guru Tajweed Syatibi Baru!
Grafik Photoshop
Health Tips
Quran Online
Quran Flash
Mega link (link-link yang lain)
* Link laman yang dipaparkan adalah yang aktif sahaja.
Laman tidak dikemas kini lebih daripada sebulan akan dikeluarkan secara automatik..
[Untuk yang lain-lain sila klik Mega Link atau Link Pilihan pada atas Homepage ini]

PANDANGAN DALAM LAMAN INI
TIDAK SEMESTINYA MENUNJUKKAN SIKAP WEBMASTER @ IBT
(IKATAN BLOGGER TERENGGANU - IBT)

Dasar Kami : Menyiarkan semua email pengunjung tanpa sebarang edit dari segi bahasa dan ejaan.
(Mungkin ada bahan yang tidak begitu menyenangkan. Berfikirlah dalam menerima sebarang maklumat)

©1422 Hakcipta Tak Terpelihara
Anda digalakkan untuk mengambil apa-apa bahan di dalam laman ini
untuk tujuan penyebaran, tanpa perlu memberitahu kepada pihak kami.
E-mel : [email protected] atau Webmaster : [email protected]

764 Lorong 5 Kiri, Jalan Nibong Stesyen,
23000 Dungun, Terengganu Darul Iman
Tel/Faks : 09-844 8001



All logos and trademarks in this site are property of their respective owner.
The comments are property of their posters, all the rest © 2005 by me.
You can syndicate our news using the file backend.php or ultramode.txt
PHP-Nuke Copyright © 2005 by Francisco Burzi.