Akaun Anda Hantar Artikel Forums Prosedur Iklan Hubung Kami Top Hits Keluar RSS TKO Versi 12 Facebook TKO Twitter TKO TranungKite Online Melihat Waktu Solat
     Create an account      
  TERKINI..   Mat Sabu: Saya bukan manusia plastik    PAS tidak 'pelahap' jawatan MB Selangor    Polisi Media Baru    Sesi Penggulungan Muktamar DUPP 2014    Muktamar ke-60: PAS ucap terima kasih kepada semua yang terlibat    Ucapan Penangguhan Muktamar DUPP 2014    Perbahasan Ucaptama Ketua Pemuda: Wakil Kedah    Muktamar sembuhkan wabak cirit-birit mulut    SCAM ALERT: Helah Panggilan Telefon    Pentingnya bersemuka - Husam  
Iklan Kiri

Produk Untuk Suami

Rawatan Dadah Secara Islam


Natural Energy Enchancer

Super Baja Super Hasil

Biofactor 9

Rahsia Suami Gagah Istrei Sayang

Produk Puas

Produk Keluarga Bahagia

DAPATKAN IKLAN BERPATUTAN DENGAN KAMI -- KLIK DI SINI
Menu Utama
 Asas Laman
    · Home
    · 10 Teratas
    · Akaun Anda
    · Album
    · Arkib Artikel
    · Beritahu Kawan
    · FAQ
    · Forum
    · iklan
    · Kajian
    · Kotak Sembang
    · Masej Peribadi
    · Muat Turun
    · Pencarian
    · PHPNuke Editor
    · PRK Sg. Limau
    · Statistik
    · Sudut Cetak
    · Sudut Video
    · Topik
    · Tragedi MH17
    · Waktu Solat

 Tambahan
    · GuestBook
    · Mega Links
    · Tempahan Iklan
    · Peta Laman

 Peranan Anda
    · Tambah Download
    · Tambah Links
    · Beritahu Kawan
    · Komen/Cadangan
    · Kaji Selidik
    · Catat GuestBook

 Ahli Berdaftar
    · Hantar Artikel
    · Akaun Anda
    · Mesej Peribadi
    · SMS Percuma

 Khidmat Kami
    · Download
    · Webs Link
    · Waktu Solat
    · Kalendar Aktiviti
    · Papar Shout Box

 Radio & TV
    · TKO.fm
    · TKO.tv
    · WebTV1
    · WebTV2
    · KTV
    · WTV8
    · TVPAS
    · WebRTV

 Bantuan & Info
    · Dasar Kami
    · FAQ
    · Tips Webs
Shout Box

Only registered users can shout. Please login or create an account.
Rangking TKO
Rebutlah ranking ini... © 2009 Tranung Kite
Pembaca Online
Welcome, Anonymous
Nickname
Password
(Register)
Membership:
Latest: reiscare
New Today: 0
New Yesterday: 0
Overall: 33357

People Online:
Visitors: 0
Members: 11
Total: 11

Online Now:
01 : serban7
02 : ducktape
03 : nasya
04 : megat_komeng
05 : unser-kuning
06 : TOK_GURU
07 : merdekarakyat
08 : ahliperihatin
09 : KelapaKomeng
10: Jomfikir
11: 24712365
Statistik Pembaca
We received

295787268
page views since
1 September 2012

Jumlah Hits
· Hari Ini

20281

· Semalam

140255


Purata Hits
· Sejam

14,602

· Sehari

269,879

· Sebulan

8,216,313

· Setahun

98,595,756


Server Masa Server
· Masa

04:00:11

· Tarikh

21 Sep 2014

· Zon

+0800

Anonymous Online
TranungKite Online (TKO): Forum

www.tranungkite.net :: View topic - Unisel: Penutupan Asrama Bukan Kerana Aktiviti Perlombongan
 Forum FAQForum FAQ   SearchSearch   UsergroupsUsergroups   ProfileProfile   Log in to check your private messagesLog in to check your private messages   Log inLog in 

Unisel: Penutupan Asrama Bukan Kerana Aktiviti Perlombongan

 
Post new topic   Reply to topic    www.tranungkite.net Forum Index -> Politik
View previous topic :: View next topic  
Author Message
banglong
Lans Koperal
Lans Koperal


Joined: Oct 09, 2008
Posts: 379
Location: Zurich Switzerland

PostPosted: Thu Jan 03, 2013 11:07 pm    Post subject: Unisel: Penutupan Asrama Bukan Kerana Aktiviti Perlombongan Reply with quote


Utama|January 3, 2013 10:55 pm
Unisel: Penutupan Asrama Bukan Kerana Aktiviti Perlombongan Pasir
UMNO menuduh mendapan tanah yang menyebabkan kelemahan struktur pada bangunan asrama pelajar Universiti Selangor (UNISEL) di Bestari Jaya, adalah disebabkan aktiviti perlombongan pasir tidak terkawal, betul-betul di kawasan belakang asrama tersebut.

Dakwa UMNO lagi, sejak mula dibuka, bangunan asrama yang mampu memuatkan lebih 5,000 pelajar pada satu-satu masa ini, tidak pernah mengalami masalah sedemikian, hanya setelah pentadbiran kerajaan negeri diambil alih oleh Pakatan Rakyat, barulah semua masalah ini bermula.

Dakwa merekalah, tapi penulis nak menegaskan disini, sejak bila pulak dakwaan UMNO di Selangor ini yang pernah menjadi kenyataan?

Untuk makluman, lombong pasir yang dituduh menjadi punca kepada mendapan tersebut, telah disahkan oleh agensi kerajaan negeri terlibat sebagai selamat dan tidak akan menganggu struktur tanah di UNISEL.

Sebetulnya, mendapan tanah ini telah pun dikesan Jabatan Kerja Raya (JKR) negeri, beberapa bulan sebelum inipun akibat dari pergerakan tanah yang tidak stabil berikutan hujan lebat berterusan dan pembangunan pesat yang berlaku di sekitar kawasan tersebut, sejak beberapa tahun lepas (sebelum Pakatan Rakyat mengambil alih).

Laman ini yakin, pentadbiran BN sedar tentang masalah tersebut tapi tidak melakukan apa-apa untuk menyelesaikannya, sehinggalah bangunan ini diisytiharkan tidak selamat oleh JKR negeri setelah pentadbiran kerajaan negeri berpindah tangan.

Nasib baik kerajaan Pakatan Rakyat bersikap pro aktif dengan mengarahkan JKR negeri menjalankan proses pemantauan dan kemudian memberi nasihat kepada kerajaan negeri akan langkah yang sesuai untuk menangani situasi yang sedikit mencemaskan ini.

Malah, untuk membuktikan perkara tersebut (tindakan pro aktif), nasihat berkaitan juga telah diberikan kepada pengurusan UNISEL supaya bangunan ini tidak digunakan untuk tujuan pendaftaran pelajar baru Universiti tersebut bagi sesi 2012/2013, lama sebelum isu ini menjadi kecoh sekarang.

Tapi bagi mengelakkan kekecohan dan kesukaran semasa proses pendaftaran pelajar, pihak pengurusan UNISEL telah mengenepikan sementara arahan itu bagi memudahkan proses kemasukan pelajar baru.

Setelah semua perkara berkaitan selesai, barulah kerajaan negeri memutuskan untuk memindahkan para pelajar terbabit keluar dari kawasan asrama demi keselamatan mereka, dan bagi membolehkan kerja-kerja pembaikan dilakukan dengan segera.

Sementara itu, pelajar boleh menggunakan kemudahan penginapan di beberapa tempat yang telah dipilih pihak pengurusan UNISEL dengan bayaran serendah RM 200 sebulan.

Bayaran ini adalah jauh lebih murah untuk kawasan Bestari Jaya ini, apatah lagi, sudah menjadi lumrah bahawa pelajar biasanya tinggal secara berkumpulan, seterusnya mengurangkan lagi beban kewangan yang terpaksa ditanggung sepanjang proses pembaikan ini berjalan.

Semua ini adalah usaha murni kerajaan negeri Selangor untuk membantu para pelajar dalam menghadapi masalah yang tidak dijangka seperti ini. UMNO tidak perlu mengusutkan keadaan dengan membuat dakwaan tidak berasas kononnya masalah mendapan ini disebabkan oleh aktiviti perlombongan pasir yang dibenarkan beroperasi oleh kerajaan Pakatan Rakyat

Persoalan yang perlu UMNO jawab, jika kerajaan Pakatan Rakyat Selangor cuba menyembunyikan masalah ini kerana bimbang aktiviti perlombongan pasir berhampiran dihentikan, kenapa agaknya JKR negeri mengeluarkan surat arahan untuk mengosongkan bangunan asrama itu?

Bukankah lebih baik Pakatan Rakyat Selangor mengarahkan JKR negeri tidak mengeluarkan surat tersebut bagi mengelakkan lombong pasir berhampiran dikaitkan dengan masalah mendapan di bangunan asrama itu?

Tapi bila arahan pengosongan tetap dikeluarkan, itu sahaja menjadi bukti bahawa kerajaan Pakatan Rakyat bersikap telus dan tidak cuba menyembunyikan apa-apa dari pengetahuan rakyat seperti yang di dakwa UMNO Selangor.

Nampak logiknya?
bye SPR.
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail Visit poster's website
tukaunama
Staf Sarjan
Staf Sarjan


Joined: Sep 29, 2006
Posts: 1780
Location: A Doctor in The Public Toilet. Yuck!!!

PostPosted: Thu Jan 03, 2013 11:15 pm    Post subject: Reply with quote

banyak universiti lama kat malaysia sedang mengalami tanah runtuh.
hujan lebat bai.
bukan pasal korek pasir.

tengok Puncak Setiawangsa, tak de pulak komen pasal korek pasir disitu.
pi lantaklah, dah tahu tanah cerun hampir 90 darjah pun masih fikir nak buat rumah kat atas.
akal letak kat lututlah.
hujan lebat sekarang.
itulah kenyataannya.
Back to top
View user's profile Send private message
ayeitam
Pegawai Waran I
Pegawai Waran I


Joined: Sep 13, 2010
Posts: 3815

PostPosted: Fri Jan 04, 2013 12:46 am    Post subject: Reply with quote

rasanya stadium terengganu runtuh bukan disebabkan aktiviti korek pasir.
dengar kata runtuhnya stadium tu disebabkan aktiviti mengorek dana...

dikesahkan kebanyakan bangunan runtuh disebabkan oleh aktiviti mengorek dana oleh.... korang pun dah tauuuu... Smile Smile Smile
Back to top
View user's profile Send private message
aadimasn
Major Jeneral @ Moderator
Major Jeneral @ Moderator


Joined: Apr 02, 2008
Posts: 625
Location: Tengah Selatan

PostPosted: Fri Jan 04, 2013 2:33 am    Post subject: Reply with quote

ayeitam wrote:
rasanya stadium terengganu runtuh bukan disebabkan aktiviti korek pasir.
dengar kata runtuhnya stadium tu disebabkan aktiviti mengorek dana...

dikesahkan kebanyakan bangunan runtuh disebabkan oleh aktiviti mengorek dana oleh.... korang pun dah tauuuu... Smile Smile Smile


Orang sebelah sana asik buat tak tahu.
Back to top
View user's profile Send private message Visit poster's website
KembangManis
Prebet
Prebet


Joined: Nov 03, 2009
Posts: 288

PostPosted: Fri Jan 04, 2013 6:56 am    Post subject: Reply with quote

dulu ada kes kat kolej matrikulasi express.. 1 kampus siap dlm masa 6 bulan. masuk tahun ke 2 @ 3. beberapa dinding makmal runtuh lepas hujan lebat....


hahaha..................??

siapa salah...?
nasib baik tiada kehilangan nyawa
Back to top
View user's profile Send private message
ashrof1
Staf Sarjan
Staf Sarjan


Joined: Aug 05, 2008
Posts: 1667

PostPosted: Fri Jan 04, 2013 8:02 am    Post subject: Reply with quote

apa lagi..masuklah TV3!!!..kikikiki
_________________

........

 

Hudud Adalah Rekaan Ahli Fekah Semata-mata - Mahathir

Negara akan huru-hara sekiranya Undang2 Islam dilaksanakan - Najib

“8 dpd 11 negara yg melaksanakan hudud dianggap sbg negara paling korup, tdk st

Back to top
View user's profile Send private message
melentur_buluh
Koperal
Koperal


Joined: Mar 13, 2009
Posts: 742

PostPosted: Fri Jan 04, 2013 8:25 am    Post subject: Reply with quote

sepatah haram pun aku tak caya cakap umno be end lagi dah, lantak la bn tabur duit utk smartpone, card discount, buku, brim, bla2...

sori gua org bijak berpelajaran tggi, duit tak boleh nak sekat otak gua dari berfungsi dgn cemerlang.

thanks Allah for giving me an awesome brain.
_________________
For every difficult problem there is always a simple answer and most of them
are wrong.
Back to top
View user's profile Send private message
air_batu
Leftenan
Leftenan


Joined: Jul 26, 2011
Posts: 7951

PostPosted: Fri Jan 04, 2013 8:58 am    Post subject: Reply with quote

melentur_buluh wrote:
sepatah haram pun aku tak caya cakap umno be end lagi dah, lantak la bn tabur duit utk smartpone, card discount, buku, brim, bla2...

sori gua org bijak berpelajaran tggi, duit tak boleh nak sekat otak gua dari berfungsi dgn cemerlang.

thanks Allah for giving me an awesome brain.


aku yg tak belajo tinggi pn reti..
Back to top
View user's profile Send private message
Display posts from previous:   
Post new topic   Reply to topic    www.tranungkite.net Forum Index -> Politik All times are GMT + 8 Hours
Page 1 of 1

 
Jump to:  
You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot vote in polls in this forum

Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Forums ©

BERITA & INFORMASI
Alternatif...
Buletin Online
CPI Asia
Detik Daily
Free Malaysia Today
Gegar Kelantan
Harakah Daily
Kedah Lanie
KLToday
KLpos
Laman M@rhean
Mahasiswa Kini
Malaysia Digest
Malaysia Insider
Malaysia Kini
Malaysia Kini (BM)
Malaysia Today
Merdeka Review (BM)
Minda Rakyat
NewsKini
Pahang Kini
Peghelih La
Roket Kini
Sabahdaily
Sarawak Report
Selatan Online
Siasah
TranungKite Online
TVS News
Utara Online
Warta Utara Baru!
Malaysia Transform Baru!

Info Negeri PR...
Buletin Kelantan
Buletin Mutiara
Selangor Kini
Warta Kedah

Perdana...
Bernama
Berita RTM
Berita Harian
Harian Metro
Kosmo
News Staits Time
Sinar Harian
The Star
The Star (BM)
The Sun
Utusan Melaysia
AUDIO & VIDEO
Isu Semasa...
MalaysiaKini TV
MP PAS
Kelantan TV
Koleksi Video PR
Malaysia Tube
Radio Web Selangor
Terengganu Kini
TVceramah
WebTV PAS
Youtube Buletin Online
Youtube PAS
Youtube TerengganuKini

Lain-lain...
Grapes Nasyid
Koleksi Ust Azhar
Kuliah.net
My Ceramah
My Maktabaty
One Kuliah Baru!
Koleksi Radio Online Kandangan TV Online
LUAR NEGARA
Al Jazeera (English)
Al Manhaj
Al-Sofwah.or.id
Kavkazcenter.com
Palestine Kini
Republika Online
LAMAN PORTAL
Al-Ahkam
Halaqah.Net
Hanan.Com
I Luv Islam
Lowyat Net
Portal Pendidikan
My Pendidik
TKO Daily
Ukhwah.com
INSTITUSI PENDIDIKAN
KIDU
KUDQI
KUIZM
KUIN
Maahad Darul Quran
Markaz Darul Bayan
SMI Darul Bayan
SRI Darul Bayan
SRAB Zainal Abidin
SRI Darul Iman
SRI Al-Irsyad, Balok
SRI Al-Irsyad, Kuantan
SRI At-Taqwa, Perlis
SRI Al-Hafidz, Sabah
Maahad Al-Ansoriyy
Madrasah Insaaniyyah
Pondok Pinang Merah
PAKATAN RAKYAT
Pakatan Rakyat
Parti Islam Se-Malaysia
Parti KeAdilan Rakyat
Parti Tindakan Demokrasi
PAS
Dewan Ulamak Pusat
Dewan Pemuda Pusat
Dewan Muslimat Pusat
Negeri
PAS Perlis
PAS Kedah
PAS Pulau Pinang
PAS Perak
PAS Selangor
PAS Negeri Sembilan
PAS Melaka
PAS Johor
PAS Kelantan
PAS Terengganu
PAS Pahang
PAS Sabah
PAS Sarawak
PAS W. Persekutuan

PAS Kawasan
P001 Padang Besar
P002 Kangar
P006 Kubang Pasu
P008 Pokok Sena
P009 Alor Star
P011 Pendang
P012 Jerai
P014 Merbok
P016 Baling
P028 Pasir Puteh
P030 Jeli
P031 Kuala Krai
P034 Setiu
P035 Kuala Nerus
P039 Dungun
P054 Gerik
P055 Lenggong
P057 Parit Buntar
P059 Bukit Gantang
P063 Tambun
P067 Kuala Kangsar
P068 Beruas
P072 Tapah
P073 Pasir Salak
P075 Bagan Datoh
P076 Teluk Intan
P077 Tanjung Malim
P082 Indera Mahkota
P085 Pekan
P086 Maran
P087 Kula Krau
P088 Temerloh
P090 Bera
P091 Rompin
P092 Sabak Bernam
P094 Hulu Selangor
P095 Tanjung Karang
P096 Kual Selangor
P108 Shah Alam
P111 Kota Raja
P125 Putrajaya
P126 jelebu
P129 Kuala Pilah
P131 Rembau
P133 tampin
P135 Alor Gajah
P137 Bukit Katil
P138 Kota Melaka
P139 Jasin
P141 Sekijang
P146 Muar
P166 Labuan
P182 Pensiangan

Pemuda PAS
Perlis
  Padang Besar
Kedah
  Langkawi
  Jerlun
  Kubang Pasu
  Padang Terap
  Sungai Petani
  Baling
  Padang Serai
  Kulim
Kelantan
  Machang
  Kuala Krai
  Jeli
Terengganu
  Besut
  K. Terengganu
  Marang
  Dungun
  Kemaman
Pulau Pinang
  Bukit Bendera
Perak
  Parit Buntar
  Bagan Serai
  Bukit Ganntang
  Sungai Siput
  Tambun
  Ipoh Timur
  Batu Gajah
  Kuala Kangsar
  Parit
  Kampar
  Gopeng
  Tapah
  Lumut
  Teluk Intan
  Tanjung Malim
  Bagan Datoh
Pahang
  Lipis
  Raub
  Jerantut
  Kuantan
  Paya Besar
  Pekan
  Maran
  Kuala Krau
  Termerloh
  Rompin
Selangor
  Sabak Bernam
  Hulu Selangor
  Gombak
  Ampang
  Hulu Langat
  Puchong
  PJ Selatan
  PJ Utara
  Shah Alam
WP Kuala Lumpur
  Batu
  Wangsa Maju
  Segambut
  Lembah Pantai
WP PutraJaya
  Bagan Datoh
PIMPINAN
Pimpinan PAS
Tuan Guru Nik Aziz
Tuan Guru Hadi Awang
Tn Hj Mohamad Sabu
YB Husam Musa
YB Mahfuz Omar
Tuan Guru Harun Taib
Ust Nasrudin Tantawi
YB Siti Zailah
Ust. Idris Ahmad
Dr. Mohd Hatta
Hanipa Maidin
YB Syed Azman
Tn Hj Hanipa Maidin
YB Khalid samad
Ust. Mohd Amar Abdullah
YB Zulkefly Ahmad
YB hasan Ali
Dr. Siti Mariah
Dr. Hj. Mahfodz Mohamed
Ustzh Nuridah
YB Siti Mariah
Ust. Abu Bakar Hussian Baru!

Pimpinan Pemuda PAS
Ust Nasrudin Hasan
Ust Nik Abduh
Khairul Faizi
Ust Riduan Mohamad Nor
Ust Mohd Yusni Mat Piah
YB Ust Mohd Nor Hamzah
Ust Fadhli Shaari
Ust Syed Abdul Kadir
YB Ust. Mohd Nasir Zakaria
Suhaizan Kaiat
YB Firdaus Jaafar
Dr. Suhazeli Abdullah
Herman Samsudeen

Pimpinan PKR
Anwar Ibrahim
Wan Azizah
Azmin Ali
Nurul Izzah
Tian Chua
Mansor Othman
Elizabeth Wong
Badrul Amin
Hee Lot Sian
Khalid Jaafar
Haniza Talha
Fariz Musa

Pimpinan DAP
Lim Kit Siang
Karpal Singh
Tan Seng Giaw
Lim Guang Eng
M. Kula Segaran
Fong Kui Lun
Teresa Kok Suh Sim
Lip Li Peng
Chong Eng
Liew Chi Tong
Tony Pua
Boo Cheng Hau
Wong Hon Wai
V.Sivakumar
SIASAH & SEMASA
Ajijoi
Al Brangi
Al Banjari
A L- H U S S E Y N
Al-Kundangi
A.M.K.NS.
Amin Iskandar
Anak Sungai Derhaka
Asam Lambunau
Attakiri
Bancuh Baru!
Beras Terpilih
Beras Melaka
Biaq Pi La
Bicara Khairul Faizi
Bloglist TKO
Bota Online Baru!
Budak Balun
Bumi Perak
Cenangau
Cikgu Nuri?s Online
Cina Islam
Edyesdotcom
GreenBoc
Go Malaysia
Hamirdin
Harapan malaysia
Halim Islam Online
Ibnu Hasyim
Ibrahim Baba
Ikut Suka Aku
Islam Return
Jiwo Klate
Kamarudin Sidek
Kalam Perantau
Kerabu Bersuara
Kide Picture
Kopitiam Bang Nan
Lagenda Buta
Lanh14
Lot 250
Love Perak
Mai Bincang-bincang
Malaysia Waves
Mengejar Cahaya
Merah Hitam
Merah Tinta
Milo Suam
Minda Lutfi
Minda Rakyat
MutaLigat
Nik Hasan Zzmi
Orang Klawang
Oh! Rakyat
Peghelih La...
Penarik beca
Penawar Rindu
Penoreh Getah
Penoreh Getah II Baru!
Perisik Rakyat
Pink Turtle
Rencana Rakyat
Roslan SMS Corner
SharpShooter
Sisi Bukit Baru!
Shahbudin
Sofi Wahab
Sokong PR
Suhaimi Saad
Suhaimi Taib
Suhaizan Kayat
Tarmizi Mohd Jam
Tawan Pekan
Tempayan Retak
Tempe Goreng
Tebas
Tok Pijat
Tun Telanai
Tukar Tiub
Tukul Besi
Ummni Anni
Ust. Nik Nasri
Ust. Saiful Bahri
Wan Nordin Yaacob
Warkah Daily
Warta Maya
Wartawan Laman Reformasi
Zul Mamak
Harism Ibrahim
Barking Magpie
Zorro Unmasked
BICARA AGAMA
Al-Ahkam
Al-Fikrah
E-Fatwa Malaysia
Fatwa Online
Ust. Azhar Idrus
Ust. Amin
Ust. Hasrizal
Ust. Zaharuddin
Dr. Mohd Asri
Dr. Abdul Basit
Darul Mujahidin
Harun Yahya
Ilmu & Ulama
Islam Online
Jarum Emas
Kajian Quran
Surau 2Faber
Tarbawi Baru!
TKO Offline
We Choose Islam Baru!
WEBLOG UMUM
Abu Nuha Corner
Aizek.Net Baru !
Al Belurani
Amirulreza
Bayu Gunung
Cili Merah
CikguCyber Baru !
Dairy Muslim
Desa Kerayong
Farid Rashidi
Fikir2 Renung2
Gaya Peneroka
Hati Sufi
Jiwa Kita Merdeka
Kembara Salik
Kereta Mayat
Minta 5 Minit
Nota Tercicir Baru !
Open Minda Baru !
PapaSiber
Perkhimatan Pelajaran Baru!
Rosli Salem
Satu Umat
Syakur Ibrahim
Unpublished Notes
PERTUBUHAN & NGO
Amal Malaysia
Aliran
BERSIH
Fomca
Halal Jakim
MAMPAT
Muslim Consumer
Nadwah Pahang
Persatuan Ulama Malaysia
Skuad Waja Terengganu
Suaram
UMUM/LAIN-LAIN
Ahnaf Khat
Guru Tajweed Syatibi Baru!
Grafik Photoshop
Health Tips
Quran Online
Quran Flash
Mega link (link-link yang lain)
* Link laman yang dipaparkan adalah yang aktif sahaja.
Laman tidak dikemas kini lebih daripada sebulan akan dikeluarkan secara automatik..
[Untuk yang lain-lain sila klik Mega Link atau Link Pilihan pada atas Homepage ini]

PANDANGAN DALAM LAMAN INI
TIDAK SEMESTINYA MENUNJUKKAN SIKAP WEBMASTER @ IBT
(IKATAN BLOGGER TERENGGANU - IBT)

Dasar Kami : Menyiarkan semua email pengunjung tanpa sebarang edit dari segi bahasa dan ejaan.
(Mungkin ada bahan yang tidak begitu menyenangkan. Berfikirlah dalam menerima sebarang maklumat)

©1422 Hakcipta Tak Terpelihara
Anda digalakkan untuk mengambil apa-apa bahan di dalam laman ini
untuk tujuan penyebaran, tanpa perlu memberitahu kepada pihak kami.
E-mel : tranung2006@yahoo.com atau Webmaster : tranungkite@hotmail.com

764 Lorong 5 Kiri, Jalan Nibong Stesyen,
23000 Dungun, Terengganu Darul Iman
Tel/Faks : 09-844 8001



All logos and trademarks in this site are property of their respective owner.
The comments are property of their posters, all the rest © 2005 by me.
You can syndicate our news using the file backend.php or ultramode.txt
PHP-Nuke Copyright © 2005 by Francisco Burzi.