Balik Semula TranungKite Online Sertai Facebook TKO RSS Feed Hantar Artikel Forum Borak Siber Semakan Akaun Jalinan Siber Topik Artikel Topik Berita Topik Artikel Arkib Berita Iklaneka Hubung Kami Masuk Keluar

     Create an account     
Terbaru...   Team Pemikir Muhyiddin Segaja Untuk Singkirkan Najib    Seminar Guru "Kasih diSemai" Daerah Baratdaya P.Pinang: Pejabat Pelaja    Panas: PKR edar muka-muka penyerang masjid    Ostad-ostad Perkasa...    Pemimpin PR Beri Tazkirah Perlu Tauliah..Pemimpin UMNO Macam mana ?    Misteri Kisah Baitulmaqdis dan Haikal Sulaiman    Kawasan Bekas MB Kedah Di Serang Kehijauan    Mahfuz: ‘Kasut dibaling nyaris terkena saya’    AMK Selangor Kesal Kelewatan PDRM Tangani Isu Keganasan    Hantaran Petunangan Paling Sepoi!  
Modules
 Asas Laman
    · Home
    · AvantGo
    · coppermine
    · Downloads
    · FAQ
    · Forums
    · iklan
    · Journal
    · NukeSentinel
    · PHP-Nuke Tools
    · Recommend Us
    · Search
    · Shout Box
    · Statistics
    · Stories Archive
    · Surveys
    · Top 10
    · Topics
    · Video Stream

 Tambahan
    · GuestBook
    · Mega Links
    · Tempahan Iklan
    · Peta Laman

 Peranan Anda
    · Tambah Download
    · Tambah Links
    · Beritahu Kawan
    · Komen/Cadangan
    · Kaji Selidik
    · Catat GuestBook

 Ahli Berdaftar
    · Hantar Artikel
    · Akaun Anda
    · Mesej Peribadi
    · SMS Percuma

 Khidmat Kami
    · Download
    · Webs Link
    · Waktu Solat
    · Kalendar Aktiviti
    · Papar Shout Box

 Radio & TV
    · TKO.fm
    · TKO.tv
    · WebTV1
    · WebTV2
    · KTV
    · WTV8
    · TVPAS
    · WebRTV

 Bantuan & Info
    · Dasar Kami
    · FAQ
    · Tips Webs
Akhbar Hari Ini..
Berita-berita daripada akhbar tempatan hari ini untuk paparan anda melalui TKO Online. [Baca boleh, percaya kena fikir dulu!]
* Dibuka pada paparan windows yang sama
Bernama
Currently there is a problem with headlines from this site
Shout Box

Only registered users can shout. Please login or create an account.
Rangking Forum
Rebutlah ranking ini... © 2009 Tranung Kite
User Info
Welcome, Anonymous
Nickname
Password
(Register)
Membership:
Latest: keturah
New Today: 0
New Yesterday: 0
Overall: 32624

People Online:
Visitors: 0
Members: 0
Total: 0
Ahli TKO Online
Tranungkite Online v11: Forums

www.tranungkite.net/v11 :: View topic - Alamak!!! Bayaran lesen memandu naik lagi???
 FAQFAQ   SearchSearch   UsergroupsUsergroups   ProfileProfile   Lihat MasejLihat Masej   Log inLog in 

Alamak!!! Bayaran lesen memandu naik lagi???
Goto page Previous  1, 2, 3, 4, 5  Next
 
Post new topic   Reply to topic    www.tranungkite.net/v11 Forum Index -> Borak Politik & Isu Semasa
View previous topic :: View next topic  
Author Message
khaizmi
Staf Sarjan
Staf Sarjan


Joined: Nov 20, 2011
Posts: 2149
Location: Bumi Allah

PostPosted: Thu Feb 23, 2012 10:57 am    Post subject: Reply with quote

SK wrote:
Cuba tengok tarikh renew dan tengok pula tarikh expirednya.. Awak renew bulan dua 2012. Sepatutnya lesen awak akan expired pada bulan dua 2013. Tetapi memandangkan tarikh lahir awak bulan sept. maka tarikh expired lesen anda juga dianjakkan ke tarikh yang sama dengan tarikh lahir anda. Terdapat penambahan lebih dari 6 bulan dari tarikh asal lesan anda expired. Maka jika lebih dari 6 bulan, caj tambahan sebanyak rm 15 dikenakan.
Betulkan saya jika saya tersilap.
Wah... Macam tu pulak yer...

Camna kalau tarikh lahir saya bulan 3 atau bulan 4...???
Back to top
View user's profile
RuslanPaip
Pegawai Waran II
Pegawai Waran II


Joined: Oct 29, 2008
Posts: 2477
Location: Penang

PostPosted: Thu Feb 23, 2012 10:57 am    Post subject: Re: Alamak!!! Bayaran lesen memandu naik lagi!!! Reply with quote

khaizmi wrote:
Baru tadi saya bayar lesen memandu kereta dan motor...

Terkezut saya apabila diberitahu bahawa bayaran utk setahun dari Rm30 kepada Rm45, dan dari Rm60 kepada Rm75 utk 2tahun. Utk bayaran lebih dari 2 tahun pon naik jugak...

Pelarasan tarikh lahir katanya...

Kenapa saya tak tahu sebelumnya...???

Ke saya ketinggalan keretapi...???


Habih tuh, depa dah Ulok BR1M RM500, depa nak Gagau balek lah dari Rakyat..

mNyot..mNyot.. punya Gomen...

Nyot..nyot..
Back to top
View user's profile
khalilah
Major General @ Mod Harian
Major General @ Mod Harian


Joined: Dec 19, 2005
Posts: 8140
Location: Am I not destroying my enemies when I make friends of them?

PostPosted: Thu Feb 23, 2012 11:01 am    Post subject: Reply with quote

khaizmi wrote:
SK wrote:
Cuba tengok tarikh renew dan tengok pula tarikh expirednya.. Awak renew bulan dua 2012. Sepatutnya lesen awak akan expired pada bulan dua 2013. Tetapi memandangkan tarikh lahir awak bulan sept. maka tarikh expired lesen anda juga dianjakkan ke tarikh yang sama dengan tarikh lahir anda. Terdapat penambahan lebih dari 6 bulan dari tarikh asal lesan anda expired. Maka jika lebih dari 6 bulan, caj tambahan sebanyak rm 15 dikenakan.
Betulkan saya jika saya tersilap.
Wah... Macam tu pulak yer...

Camna kalau tarikh lahir saya bulan 3 atau bulan 4...???


jpj dah annouce dulu..lesen mati ikut tarikh birthday pemilik lesen..supaya tak ada lagi kes lupa nak renew...penyelarasan ni sekali aje..nanti thn2 lepas tu tak payah dah
Back to top
View user's profile
freddy17
Kadet
Kadet


Joined: Jun 07, 2008
Posts: 5403
Location: biar dimana aku berada.. Allah tetap dihati

PostPosted: Thu Feb 23, 2012 11:07 am    Post subject: Reply with quote

khalilah wrote:
khaizmi wrote:
SK wrote:
Cuba tengok tarikh renew dan tengok pula tarikh expirednya.. Awak renew bulan dua 2012. Sepatutnya lesen awak akan expired pada bulan dua 2013. Tetapi memandangkan tarikh lahir awak bulan sept. maka tarikh expired lesen anda juga dianjakkan ke tarikh yang sama dengan tarikh lahir anda. Terdapat penambahan lebih dari 6 bulan dari tarikh asal lesan anda expired. Maka jika lebih dari 6 bulan, caj tambahan sebanyak rm 15 dikenakan.
Betulkan saya jika saya tersilap.
Wah... Macam tu pulak yer...

Camna kalau tarikh lahir saya bulan 3 atau bulan 4...???


jpj dah annouce dulu..lesen mati ikut tarikh birthday pemilik lesen..supaya tak ada lagi kes lupa nak renew...penyelarasan ni sekali aje..nanti thn2 lepas tu tak payah dah


sama je sebab ambe birthday pun tak sambut
orang kata bidaah
Back to top
View user's profile
khaizmi
Staf Sarjan
Staf Sarjan


Joined: Nov 20, 2011
Posts: 2149
Location: Bumi Allah

PostPosted: Thu Feb 23, 2012 11:08 am    Post subject: Reply with quote

khalilah wrote:
khaizmi wrote:
SK wrote:
Cuba tengok tarikh renew dan tengok pula tarikh expirednya.. Awak renew bulan dua 2012. Sepatutnya lesen awak akan expired pada bulan dua 2013. Tetapi memandangkan tarikh lahir awak bulan sept. maka tarikh expired lesen anda juga dianjakkan ke tarikh yang sama dengan tarikh lahir anda. Terdapat penambahan lebih dari 6 bulan dari tarikh asal lesan anda expired. Maka jika lebih dari 6 bulan, caj tambahan sebanyak rm 15 dikenakan.
Betulkan saya jika saya tersilap.
Wah... Macam tu pulak yer...

Camna kalau tarikh lahir saya bulan 3 atau bulan 4...???


jpj dah annouce dulu..lesen mati ikut tarikh birthday pemilik lesen..supaya tak ada lagi kes lupa nak renew...penyelarasan ni sekali aje..nanti thn2 lepas tu tak payah dah
Camna saya tak tahu pulak yer...

Walaupon saya ada ramai kawan kat JPJ...

Sad


Ketinggalan keretapi lah saya nih... kih kih kih Smile


Last edited by khaizmi on Thu Feb 23, 2012 11:16 am; edited 1 time in total
Back to top
View user's profile
rohokmbeng
Rekrut
Rekrut


Joined: Feb 22, 2012
Posts: 50

PostPosted: Thu Feb 23, 2012 11:15 am    Post subject: Reply with quote

freddy17 wrote:
khalilah wrote:
khaizmi wrote:
SK wrote:
Cuba tengok tarikh renew dan tengok pula tarikh expirednya.. Awak renew bulan dua 2012. Sepatutnya lesen awak akan expired pada bulan dua 2013. Tetapi memandangkan tarikh lahir awak bulan sept. maka tarikh expired lesen anda juga dianjakkan ke tarikh yang sama dengan tarikh lahir anda. Terdapat penambahan lebih dari 6 bulan dari tarikh asal lesan anda expired. Maka jika lebih dari 6 bulan, caj tambahan sebanyak rm 15 dikenakan.
Betulkan saya jika saya tersilap.
Wah... Macam tu pulak yer...

Camna kalau tarikh lahir saya bulan 3 atau bulan 4...???


jpj dah annouce dulu..lesen mati ikut tarikh birthday pemilik lesen..supaya tak ada lagi kes lupa nak renew...penyelarasan ni sekali aje..nanti thn2 lepas tu tak payah dah


sama je sebab ambe birthday pun tak sambut
orang kata bidaah


sambut bday pon bidaah..rohok mung....:
Back to top
View user's profile
khaizmi
Staf Sarjan
Staf Sarjan


Joined: Nov 20, 2011
Posts: 2149
Location: Bumi Allah

PostPosted: Thu Feb 23, 2012 11:27 am    Post subject: Reply with quote

Camna kalau tahun depan mungkin saya dan sebilangan orang lupa jugak atau buat2 lupa kerana beberapa hal tertentu...???
Back to top
View user's profile
C4KEBOM
Leftenan Muda
Leftenan Muda


Joined: Sep 16, 2008
Posts: 5695
Location: Atas Awan,Hampir Ngan Bulan

PostPosted: Thu Feb 23, 2012 11:33 am    Post subject: Reply with quote

Lesen Terbang tu pun bidaah tau..zaman Nabi s.a.w dulu mana ada lesen terbang...hmmm..Mau Tonggang itu untak,kena amik lesen juga kaa?



Tapi yg paling best adalah..Kasut Terbang...Hakim dapat kasut terbang free je..

Kalau Menteri Agama bleh plak tibai duit zakat berpuluh ribu dengan selamba je ngaku fisabillah..duit zakat tu plak di buat bayar upah peguam untuk gugurkan kes kerana tidak mahu berlaku adil.

Tapi Imam ni pula,di gantung,di sekat gajinya oleh Majlis Agama Islam kerana membongkarkan penyelewengan Tabung dan Duit Masjid yg di lakukan oleh Puak Umnok.

http://malaysiakini.com/news/189967
Back to top
View user's profile
RefoRmiS
Pegawai Waran I
Pegawai Waran I


Joined: May 24, 2005
Posts: 3520

PostPosted: Thu Feb 23, 2012 11:34 am    Post subject: Reply with quote

xde annoucement pun???ker aku terlepas pandang?? mintak pencerahan
Back to top
View user's profile
khalilah
Major General @ Mod Harian
Major General @ Mod Harian


Joined: Dec 19, 2005
Posts: 8140
Location: Am I not destroying my enemies when I make friends of them?

PostPosted: Thu Feb 23, 2012 11:41 am    Post subject: Reply with quote

RefoRmiS wrote:
xde annoucement pun???ker aku terlepas pandang?? mintak pencerahan


2011/10/20

Kurangkan kes pemegang lesen tak aktif, rayuan perbaharui lesen

KUALA LUMPUR: Mulai pertengahan bulan depan, pembaharuan Lesen Memandu Kompeten (CDL) akan dibuat mengikut tarikh lahir pemegang lesen bagi memudahkan mereka mengingati tarikh memperbaharui lesen masing-masing, sekali gus menyaksikan tarikh tamat tempoh lesen sama dengan tarikh lahir.

Menteri Pengangkutan, Datuk Seri Kong Cho Ha, berkata inisiatif yang dilaksanakan Jabatan Pengangkutan Jalan (JPJ) itu bertujuan mengurangkan kes pemegang lesen tidak aktif dan rayuan untuk memperbaharui lesen memandu tamat tempoh melebihi tiga tahun.

http://www.bharian.com.my/articles/Lesenikuttarikhlahir/Article/
Back to top
View user's profile
SK
Lans Koperal
Lans Koperal


Joined: Mar 29, 2010
Posts: 567

PostPosted: Thu Feb 23, 2012 12:13 pm    Post subject: Reply with quote

khaizmi wrote:
SK wrote:
Cuba tengok tarikh renew dan tengok pula tarikh expirednya.. Awak renew bulan dua 2012. Sepatutnya lesen awak akan expired pada bulan dua 2013. Tetapi memandangkan tarikh lahir awak bulan sept. maka tarikh expired lesen anda juga dianjakkan ke tarikh yang sama dengan tarikh lahir anda. Terdapat penambahan lebih dari 6 bulan dari tarikh asal lesan anda expired. Maka jika lebih dari 6 bulan, caj tambahan sebanyak rm 15 dikenakan.
Betulkan saya jika saya tersilap.
Wah... Macam tu pulak yer...

Camna kalau tarikh lahir saya bulan 3 atau bulan 4...???


Kalau kurang dari 6 bulan, harga masih RM30.. Gitu lah gamaknyaa
Back to top
View user's profile
penyu
Leftenan Kolonel
Leftenan Kolonel


Joined: Apr 14, 2006
Posts: 18615
Location: Tunggu ilham baru nak taip..

PostPosted: Thu Feb 23, 2012 7:10 pm    Post subject: Reply with quote

Sokong lesen naik harga...salute pada pak menteri yang pandai menyeksa rakyat... Rolling Eyes

Lepas PRU 13 nanti buat undang2 baru...sapa2 nak sambung lesen wajib sambung 1000 tahun sekali gus bayar....tuan punya lesen hidup ke mampus itu balai cakap...

kahkah....manyak masyukkkk ooooo......... Laughing Laughing Laughing
Back to top
View user's profile
penyu
Leftenan Kolonel
Leftenan Kolonel


Joined: Apr 14, 2006
Posts: 18615
Location: Tunggu ilham baru nak taip..

PostPosted: Thu Feb 23, 2012 7:14 pm    Post subject: Reply with quote

zigurat wrote:
Dasr mencekik rakyat setelah kehabisan modal beri rasuah RM 500, RM 200 dan RM 100. Untuk kutip balik naikkan bayaran memperbahrui lesen memandu tanpa siaran. Buat road block sebanyak mungkin untuk dapatkan balik duit sebanyak RM 1.5 billion tu. Dasar penipu BN.


Haaa dah habis ke duit 500 tuu ... Shocked Shocked
Back to top
View user's profile
akulerr
Lans Koperal
Lans Koperal


Joined: Apr 14, 2008
Posts: 481

PostPosted: Thu Feb 23, 2012 7:19 pm    Post subject: Reply with quote

khalilah wrote:
khaizmi wrote:
SK wrote:
Cuba tengok tarikh renew dan tengok pula tarikh expirednya.. Awak renew bulan dua 2012. Sepatutnya lesen awak akan expired pada bulan dua 2013. Tetapi memandangkan tarikh lahir awak bulan sept. maka tarikh expired lesen anda juga dianjakkan ke tarikh yang sama dengan tarikh lahir anda. Terdapat penambahan lebih dari 6 bulan dari tarikh asal lesan anda expired. Maka jika lebih dari 6 bulan, caj tambahan sebanyak rm 15 dikenakan.
Betulkan saya jika saya tersilap.
Wah... Macam tu pulak yer...

Camna kalau tarikh lahir saya bulan 3 atau bulan 4...???


jpj dah annouce dulu..lesen mati ikut tarikh birthday pemilik lesen..supaya tak ada lagi kes lupa nak renew...penyelarasan ni sekali aje..nanti thn2 lepas tu tak payah dah


cam aku ni besday 29/2 di mana setiap 4 taun skali...camner plak tu????
Back to top
View user's profile
mantra888
Kadet
Kadet


Joined: May 17, 2005
Posts: 5192
Location: dok tengok gelagat pencacai tua angkat najis

PostPosted: Thu Feb 23, 2012 7:40 pm    Post subject: Reply with quote

SK wrote:
TakanangJuo wrote:
SK wrote:
Cuba tengok tarikh renew dan tengok pula tarikh expirednya.. Awak renew bulan dua 2012. Sepatutnya lesen awak akan expired pada bulan dua 2013. Tetapi memandangkan tarikh lahir awak bulan sept. maka tarikh expired lesen anda juga dianjakkan ke tarikh yang sama dengan tarikh lahir anda. Terdapat penambahan lebih dari 6 bulan dari tarikh asal lesan anda expired. Maka jika lebih dari 6 bulan, caj tambahan sebanyak rm 15 dikenakan.
Betulkan saya jika saya tersilap.


kemungkinan besar juga.. kira xtra 6 bulan tu RM15..


Memang itulah sipirnya. Kalau xtra setakat 3-4 bulan, kita hanya perlu bayar RM30 jer.


kemungkikan jugakkk!!! Confused Confused

tp aku pya lesen sepatutnya mampuih 16/1..tarih lahir aku 15/3..bila aku p bayaq bln sudah (bln 1)...tarih mampuih lesen aku yg baru 15/3/2013.

Aku kena bayaq 30 saja Wink Wink
Back to top
View user's profile
Display posts from previous:   
Post new topic   Reply to topic    www.tranungkite.net/v11 Forum Index -> Borak Politik & Isu Semasa All times are GMT + 8 Hours
Goto page Previous  1, 2, 3, 4, 5  Next
Page 3 of 5

 
Jump to:  
You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot vote in polls in this forum

Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Forums ©

BERITA & INFORMASI
Alternatif...
Buletin Online
CPI Asia
Detik Daily
Free Malaysia Today
Gegar Kelantan
Harakah Daily
Kedah Lanie
KLToday
KLpos
Laman M@rhean
Mahasiswa Kini
Malaysia Digest
Malaysia Insider
Malaysia Kini
Malaysia Kini (BM)
Malaysia Today
Merdeka Review (BM)
Minda Rakyat
NewsKini
Pahang Kini
Peghelih La
Roket Kini
Sabahdaily
Sarawak Report
Selatan Online
Siasah
TranungKite Online
TVS News
Utara Online
Warta Utara Baru!

Info Negeri PR...
Buletin Kelantan
Buletin Mutiara
Selangor Kini
Warta Kedah

Perdana...
Bernama
Berita RTM
Berita Harian
Harian Metro
Kosmo
News Staits Time
Sinar Harian
The Star
The Star (BM)
The Sun
Utusan Melaysia
AUDIO & VIDEO
Isu Semasa...
MalaysiaKini TV
MP PAS
Kelantan TV
Koleksi Video PR
Malaysia Tube
Radio Web Selangor
Terengganu Kini
TVceramah
WebTV PAS
Youtube Buletin Online
Youtube PAS
Youtube TerengganuKini

Lain-lain...
Grapes Nasyid
Koleksi Ust Azhar
Kuliah.net
My Ceramah
My Maktabaty
One Kuliah Baru!
Koleksi Radio Online Kandangan TV Online
LUAR NEGARA
Al Jazeera (English)
Al Manhaj
Al-Sofwah.or.id
Kavkazcenter.com
Palestine Kini
Republika Online
LAMAN PORTAL
Al-Ahkam
Halaqah.Net
Hanan.Com
I Luv Islam
Lowyat Net
Portal Pendidikan
My Pendidik
TKO Daily
Ukhwah.com
INSTITUSI PENDIDIKAN
KIDU
KUDQI
KUIZM
KUIN
Maahad Darul Quran
Markaz Darul Bayan
SMI Darul Bayan
SRI Darul Bayan
SRAB Zainal Abidin
SRI Darul Iman
SRI Al-Irsyad, Balok
SRI Al-Irsyad, Kuantan
SRI At-Taqwa, Perlis
SRI Al-Hafidz, Sabah
Maahad Al-Ansoriyy
Madrasah Insaaniyyah
Pondok Pinang Merah
PAKATAN RAKYAT
Pakatan Rakyat
Parti Islam Se-Malaysia
Parti KeAdilan Rakyat
Parti Tindakan Demokrasi
PAS
Dewan Ulamak Pusat
Dewan Pemuda Pusat
Dewan Muslimat Pusat
Negeri
PAS Perlis
PAS Kedah
PAS Pulau Pinang
PAS Perak
PAS Selangor
PAS Negeri Sembilan
PAS Melaka
PAS Johor
PAS Kelantan
PAS Terengganu
PAS Pahang
PAS Sabah
PAS Sarawak
PAS W. Persekutuan

PAS Kawasan
P001 Padang Besar
P002 Kangar
P006 Kubang Pasu
P008 Pokok Sena
P009 Alor Star
P011 Pendang
P012 Jerai
P014 Merbok
P016 Baling
P028 Pasir Puteh
P030 Jeli
P031 Kuala Krai
P034 Setiu
P035 Kuala Nerus
P039 Dungun
P054 Gerik
P055 Lenggong
P057 Parit Buntar
P059 Bukit Gantang
P063 Tambun
P067 Kuala Kangsar
P068 Beruas
P072 Tapah
P073 Pasir Salak
P075 Bagan Datoh
P076 Teluk Intan
P077 Tanjung Malim
P082 Indera Mahkota
P085 Pekan
P086 Maran
P087 Kula Krau
P088 Temerloh
P090 Bera
P091 Rompin
P092 Sabak Bernam
P094 Hulu Selangor
P095 Tanjung Karang
P096 Kual Selangor
P108 Shah Alam
P111 Kota Raja
P125 Putrajaya
P126 jelebu
P129 Kuala Pilah
P131 Rembau
P133 tampin
P135 Alor Gajah
P137 Bukit Katil
P138 Kota Melaka
P139 Jasin
P141 Sekijang
P146 Muar
P166 Labuan
P182 Pensiangan

Pemuda PAS
Perlis
  Padang Besar
Kedah
  Langkawi
  Jerlun
  Kubang Pasu
  Padang Terap
  Sungai Petani
  Baling
  Padang Serai
  Kulim
Kelantan
  Machang
  Kuala Krai
  Jeli
Terengganu
  Besut
  K. Terengganu
  Marang
  Dungun
  Kemaman
Pulau Pinang
  Bukit Bendera
Perak
  Parit Buntar
  Bagan Serai
  Bukit Ganntang
  Sungai Siput
  Tambun
  Ipoh Timur
  Batu Gajah
  Kuala Kangsar
  Parit
  Kampar
  Gopeng
  Tapah
  Lumut
  Teluk Intan
  Tanjung Malim
  Bagan Datoh
Pahang
  Lipis
  Raub
  Jerantut
  Kuantan
  Paya Besar
  Pekan
  Maran
  Kuala Krau
  Termerloh
  Rompin
Selangor
  Sabak Bernam
  Hulu Selangor
  Gombak
  Ampang
  Hulu Langat
  Puchong
  PJ Selatan
  PJ Utara
  Shah Alam
WP Kuala Lumpur
  Batu
  Wangsa Maju
  Segambut
  Lembah Pantai
WP PutraJaya
  Bagan Datoh
PIMPINAN
Pimpinan PAS
Tuan Guru Nik Aziz
Tuan Guru Hadi Awang
Tn Hj Mohamad Sabu
YB Husam Musa
YB Mahfuz Omar
Tuan Guru Harun Taib
Ust Nasrudin Tantawi
YB Siti Zailah
Ust. Idris Ahmad
Dr. Mohd Hatta
Hanipa Maidin
YB Syed Azman
Tn Hj Hanipa Maidin
YB Khalid samad
Ust. Mohd Amar Abdullah
YB Zulkefly Ahmad
YB hasan Ali
Dr. Siti Mariah
Dr. Hj. Mahfodz Mohamed
Ustzh Nuridah
YB Siti Mariah
Ust. Abu Bakar Hussian Baru!

Pimpinan Pemuda PAS
Ust Nasrudin Hasan
Ust Nik Abduh
Khairul Faizi
Ust Riduan Mohamad Nor
Ust Mohd Yusni Mat Piah
YB Ust Mohd Nor Hamzah
Ust Fadhli Shaari
Ust Syed Abdul Kadir
YB Ust. Mohd Nasir Zakaria
Suhaizan Kaiat
YB Firdaus Jaafar
Dr. Suhazeli Abdullah
Herman Samsudeen

Pimpinan PKR
Anwar Ibrahim
Wan Azizah
Azmin Ali
Nurul Izzah
Tian Chua
Mansor Othman
Elizabeth Wong
Badrul Amin
Hee Lot Sian
Khalid Jaafar
Haniza Talha
Fariz Musa

Pimpinan DAP
Lim Kit Siang
Karpal Singh
Tan Seng Giaw
Lim Guang Eng
M. Kula Segaran
Fong Kui Lun
Teresa Kok Suh Sim
Lip Li Peng
Chong Eng
Liew Chi Tong
Tony Pua
Boo Cheng Hau
Wong Hon Wai
V.Sivakumar
SIASAH & SEMASA
Ajijoi
Al Brangi
Al Banjari
A L- H U S S E Y N
Al-Kundangi
A.M.K.NS.
Amin Iskandar
Anak Sungai Derhaka
Asam Lambunau
Attakiri
Bancuh Baru!
Beras Terpilih
Beras Melaka
Biaq Pi La
Bicara Khairul Faizi
Bloglist TKO
Bota Online Baru!
Budak Balun
Bumi Perak
Cenangau
Cikgu Nuri?s Online
Cina Islam
Edyesdotcom
GreenBoc
Go Malaysia
Hamirdin
Harapan malaysia
Halim Islam Online
Ibnu Hasyim
Ibrahim Baba
Ikut Suka Aku
Islam Return
Jiwo Klate
Kamarudin Sidek
Kalam Perantau
Kerabu Bersuara
Kide Picture
Kopitiam Bang Nan
Lagenda Buta
Lanh14
Lot 250
Love Perak
Mai Bincang-bincang
Malaysia Waves
Mengejar Cahaya
Merah Hitam
Merah Tinta
Milo Suam
Minda Lutfi
Minda Rakyat
MutaLigat
Nik Hasan Zzmi
Orang Klawang
Oh! Rakyat
Peghelih La...
Penarik beca
Penawar Rindu
Penoreh Getah
Penoreh Getah II Baru!
Perisik Rakyat
Pink Turtle
Rencana Rakyat
Roslan SMS Corner
SharpShooter
Sisi Bukit Baru!
Shahbudin
Sofi Wahab
Sokong PR
Suhaimi Saad
Suhaimi Taib
Suhaizan Kayat
Tarmizi Mohd Jam
Tawan Pekan
Tempayan Retak
Tempe Goreng
Tebas
Tok Pijat
Tun Telanai
Tukar Tiub
Tukul Besi
Ummni Anni
Ust. Nik Nasri
Ust. Saiful Bahri
Wan Nordin Yaacob
Warkah Daily
Warta Maya
Wartawan Laman Reformasi
Zul Mamak
Harism Ibrahim
Barking Magpie
Zorro Unmasked
BICARA AGAMA
Al-Ahkam
Al-Fikrah
E-Fatwa Malaysia
Fatwa Online
Ust. Azhar Idrus
Ust. Amin
Ust. Hasrizal
Ust. Zaharuddin
Dr. Mohd Asri
Dr. Abdul Basit
Darul Mujahidin
Harun Yahya
Ilmu & Ulama
Islam Online
Jarum Emas
Kajian Quran
Surau 2Faber
Tarbawi Baru!
TKO Offline
We Choose Islam Baru!
WEBLOG UMUM
Abu Nuha Corner
Aizek.Net Baru !
Al Belurani
Amirulreza
Bayu Gunung
Cili Merah
CikguCyber Baru !
Dairy Muslim
Desa Kerayong
Farid Rashidi
Fikir2 Renung2
Gaya Peneroka
Hati Sufi
Jiwa Kita Merdeka
Kembara Salik
Kereta Mayat
Minta 5 Minit
Nota Tercicir Baru !
Open Minda Baru !
PapaSiber
Perkhimatan Pelajaran Baru!
Rosli Salem
Satu Umat
Syakur Ibrahim
Unpublished Notes
PERTUBUHAN & NGO
Amal Malaysia
Aliran
BERSIH
Fomca
Halal Jakim
MAMPAT
Muslim Consumer
Nadwah Pahang
Persatuan Ulama Malaysia
Skuad Waja Terengganu
Suaram
UMUM/LAIN-LAIN
Ahnaf Khat
Guru Tajweed Syatibi Baru!
Grafik Photoshop
Health Tips
Quran Online
Quran Flash
Mega link (link-link yang lain)
* Link laman yang dipaparkan adalah yang aktif sahaja.
Laman tidak dikemas kini lebih daripada sebulan akan dikeluarkan secara automatik..
[Untuk yang lain-lain sila klik Mega Link atau Link Pilihan pada atas Homepage ini]

PANDANGAN DALAM LAMAN INI
TIDAK SEMESTINYA MENUNJUKKAN SIKAP WEBMASTER & DPPKD
(DEWAN PEMUDA PAS KAWASAN DUNGUN, TERENGGANU DARUL IMAN)

Dasar Kami : Menyiarkan semua email pengunjung tanpa sebarang edit dari segi bahasa dan ejaan.
(Mungkin ada bahan yang tidak begitu menyenangkan. Berfikirlah dalam menerima sebarang maklumat)

©1422 Hakcipta Tak Terpelihara
Anda digalakkan untuk mengambil apa-apa bahan di dalam laman ini
untuk tujuan penyebaran, tanpa perlu memberitahu kepada pihak kami.
E-mel : tranung2006@yahoo.com atau Webmaster : tranungkite@hotmail.com

Lot 3672, Bangunan PAS Kawasan Dungun,
Kg. Pak Sabah, 23000 Dungun, Terengganu.
Tel/Faks : 09-848 5001



All logos and trademarks in this site are property of their respective owner.
The comments are property of their posters, all the rest © 2005 by me.
You can syndicate our news using the file backend.php or ultramode.txt
PHP-Nuke Copyright © 2005 by Francisco Burzi.